Vakantie in Kiel

• Met wie en wanneer reis je?

Als we dat weten, kunnen we je overal de juiste prijsinformatie laten zien.

2 volwassenen
    Volwassenen

12+

Kinderen

2 tot 12 jaar

Baby's

Jonger dan 2

Leeftijd bij thuiskomst. Min. 1 persoon ouder dan 18.

vakanties Kiel

Reviews over Kiel

• 6Frank07-09-2015

Veel volk in de winkelstraten

Maar voor de rest heb je het snel gezien. Niet lelijk, maar dat is het dan ook. Vertrekhaven van de cruises. Is nauwelijks specifiek bezoek waard.

• 5Cultuur

augustus 2015

• 8miss27-07-2015

zo groot, niet gedacht dat het zo groot zou zijn

Kiel is ontzettend groot en er is veel te doen en zien in de omgeving. Helaas hebben wij onze vakantie moeten afbreken vanwege de verwachte zomerstorm afgelopen Zaterdag. Maar we komen hier zeker nog eens terug

• 8Uitgaanslevenn
    • 8Cultuur
    • 8Sfeer in stad
    • 8Zorg voor natuur

juli 2015

• 7Madeleine28-09-2014

Na een dag wel gezien

Het is dat mijn Cruise in Kiel begon want deze stad zou niet gauw op mijn lijst van citytrips staan. Nu ik het gezien heb blijft dat zo. Het is voor een dag leuk mits je ook van winkelen houd. Want winkelcentra voldoende. De industriehaven waar ook cruiseschepen liggen is echt een werkgebied. Veel verkeer erlangs. Bij de Hörnbrücke liggen de ferry’s naar Laboe enz. Pas na de cruiseterminals is er een wandelweg (20 min lopen vanaf station of met de ferry) langs de haven waar ook het aquarium is en waar verderop de plezierjachten liggen. Het kleine oude gedeelte bij de Altermarkt is gezellig, daarachter zijn een paar mooie parken maar verder is er niet veel bijzonders in de stad zelf te zien. Dan moet je echt buiten Kiel zijn. Je kan met de ferry o.a. naar Laboe (Uboot en strand) of Heikendorf wat een leuke trip is.

Alleen gereisd in augustus 2014

• 6Hannekeaukema14-08-2014

Kiel is een oude, na de oorlog herbouwde stad.

Het is leuk om over de lange boulevard langs de zee te lopen. Voor kinderen is er niet veel te doen. Het heeft wel goede treinverbindingen. Parkeren kan in veel parkeerplaatsen in de binnenstad. Er zijn ook goede busverbingen. Op een uur afstand ligt Lübeck, een schitternde oude stad.

• 6Omgeving
    • 7Zorg voor natuur

Gereisd met partner in augustus 2014

• 9unco8110-07-2014

Mooie stad

Wij vonden Kiel een erg mooie stad. Zowel het centrum als het gebied bij de haven zijn zeker de moeite waard om te bezoeken.

• 9Cultuur
    • 9Omgeving
    • 9Sfeer in stad
    • 9Zorg voor natuur

Gereisd met partner in juli 2014

• 9Gert07-06-2014

Kiel, mooie stad waar veel te zien is.

Mooi stad waar veel te zien is, zeker langs de haven ook, Geomar zit daar met een aan de straat zijde een aquarium waar zeehonden zitten. Veel parken die redelijk onderhouden zijn.

• 8Cultuur
    • 9Omgeving
    • 8Sfeer in stad
    • 9Zorg voor natuur

Alleen gereisd in juni 2014

• 7Istatwetta28-05-2014

Noordduitse havenstad

Kiel is een stad in Noord-Duitsland aan de Baltische Zee. De stad was tot na de Tweede Wereldoorlog de voornaamste scheepsbasis van het land. Kiel is bekend om zijn zeilevenementen. Elk jaar organiseert de stad de ‘Kieler Woche’, een reeks zeilwedstrijden. Dankzij de strategische ligging kunnen cruisepassagiers een hele waaier aan leuke bezienswaardigheden bezoeken, die alle gemakkelijk bereikbaar zijn vanuit Kiel.

• 7Sfeer in stad
    • 8Zorg voor natuur

Gereisd met vrienden in mei 2014

• 7jan30-10-2012

rommelig

stad komt wat verlaten over. lijkt vroeger een bloeiende havenstad geweest te zijn

• 8Uitgaanslevenn
    • 7Cultuur
    • 7Omgeving

Gereisd met partner in september 2012

• 5Charlotte & Lars17-06-2012

Lidt neutral by

Et lille område i centrum med hyggelig atmosfære.

• 5Uitgaanslevenn
    • 5Cultuur
    • 6Omgeving
    • 7Sfeer in stad

Gereisd met vrienden in januari 2012

• 10Nathalie06-09-2011

Fisch, Wasser und Hafenfeeling!

Kiel ist ein schönes Städtchen. Es hat nicht nur kulinarisch was zu bieten, sondern auch landschaftlich. Tolle Luft und bei gutem Wetter super zum entspannen. Da kann man sich die Zeit vertreiben..

• 5Uitgaanslevenn
    • 9Cultuur