We hebben een aantal aanbieders voor Kiel voor je op een rij gezet:

Reviews over Kiel

Heerlijk gastvrij ruim hotel

Fam. vergouwen,
    8-7-2018

Heerlijk hotel! We hebben de familiekamer geboekt, wat een ruimte!! Heerlijke bedden. Het hotel heeft weliswaar geen restaurant maar met de Mcdonalds om de hoek wordt daar zeker door de kids niet overgeklaagd. Bijzonder vriendelijk personeel, we gaan hier zeker terug komen! Op korte afstand van de boot, dus geen gehaast om door te reizen

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

Zeer ruime en nette kamer

ML Verhoeven,
    4-9-2016

Aan de buitenkant lijkt het geen hotel en denk waar ben ik nu terecht gekomen!Maar onze kamer was zeer ruim voor 3 personen met fijne bedden en een ruime badkamer.

We zaten aan de voorkant op de 2de verdieping zonder airco maar hebben in de nacht de ramen open gehad.het ontbijt was zeer uitgebreid en goed verzorgd door vriendelijk personeel.De ligging tot het centrum was 10 minuten met de auto.Je kunt de auto voor 10 euro per nacht bewaakt parkeren onder het hotel.We waren hier maar voor 1 nacht voor de oversteek van Kiel naar oslo

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

alles wat je van een vakantieplek verwacht

miss,
    27-7-2015

Boven verwachting, deze camping ligt in een prachtig bosrijk gebied, direct aan strand en zee.

En een hondenstrand ernaast. Plaatsen zijn divers, van grotere kampeerweides tot afgeschermd door groene hagen, plaatsen. Mooie groene camping om te wandelen, fietsen, maar ook aan het strand te liggen en in zee te zwemmen.

sanitair is oud maar werd meerdere malen per dag schoongemaakt, voorzieningen zoals warm water, kookplaten, wifi etc zijn prima. In het winkeltje zijn verse broodjes te bestellen, maar deze zijn erg duur, wel lekker. Verderop in het dorp ligt een lidl die tevens verse broodjes verkoopt.

Wij werden om 21:30 uur ontvangen, vanwege wat vertraging en de ontvangst was zeer aangenaam. We voelden ons zeer welkom. Reisgezelschap 2 volwassenen, 2 oudere kinderen, 1 peuter en 1 hond.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2015

Geweldig overnachtingshotel

silv01,
    19-7-2015

We hebben op een vierpersoonskamer geslapen. Enorm ruim en mooi ingericht. Alle nodige voorzieningen waren aanwezig. Kamer heel schoon, veel handdoeken, koffie en theefaciliteiten.

Hotel ligt dichtbij groot winkelcentrum en winkelgebied en dicht bij de haven.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2015

Dicht bij het centrum en Ostseekai (cruise)

Madeleine,
    7-9-2014

Vanwege een cruise dit hotel geboekt omdat deze dicht bij de Ostseekai ligt (5 min lopen). Ik had een Superior-Kiel-Zimmer die werkelijk prachtig is. Maritiem ingericht zoals het hotel het noemt. Er zijn 3 verschillende types Superior kamers. Bedden en badkamer ( mooi verlicht) zijn prima en er is een soort Frans balkon (is op alle kamers). Kluisje, koffie/thee, badjas, slippers enz. ja zelfs een paraplu is aanwezig. Het is een vrij groot hotel in een groene omgeving, 5 min lopen van het centrum. Personeel geeft een prima service en ook WIFI is goed op de kamer. Ontbijt is zeer uitgebreid maar moet apart voor betaald worden ( heb € 13 betaald). Zie wel dat de kamer in augustus goedkopers is als b.v. in sept.

Gereisd alleenreizend in augustus 2014
Kiel scoort een 7,5 uit 10, op basis van 12 reviews