Camping Kampen

1 review over Camping Kampen in het Nederlands

Camping in de duinen

Bart
20-7-2011

Echte strand camping gelegen in de duinen en oploop afstand van strand. De plekken zijn niet ruim maar groot genoeg voor camper of caravan. Sylt is een leuk eiland voor fietsen en wandelen . Wij vonden dat je op de camping in kampen goed centraal zit voor de meeste natuur en bezienswaardigheden. De reis met de autotrein is een belevenis opzich ! Ook leuk om verder te gaan met de boot naar Romo (dk)

Kortom leuke camping, op fietsvriendelijk eiland

Gereisd met jonge kinderen in juli 2011

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Kampen in Kampen (Sylt), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Kampen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.