Hotel Hues Weeterkant

HotelWeer vandaag20°14°

We hebben een aantal aanbieders voor Hues Weeterkant voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Hues Weeterkant in het Nederlands

Redelijk

Jo, 16-12-2013

Ik vind het hotel redelijk. Het doet echt Duits aan, zoals een pensionnetje dat je boekt als overnachting naar de camping. De kamers zijn mooi. Goede bedden, behalve dan de kussens, die zijn veel te zacht. Uitgebreid ontbijtbuffet. Er was vaak geen warm water. De gebruikte handdoeken werd door de schoonmakers weer opgehangen en niet vervangen, ook al lagen ze op de grond (zoals gebruikelijk). Eigenaren zijn heel vriendelijk. Mooi uitzicht op het haventje naar Dune.

Geweldig en super vriendelijke mensen

Max W., 11-10-2010

Geweldig hotel met super vriendelijk echtpaar en dochter die de zaak bemannen. Ben er inmiddels drie keer geweest in de wintermaanden. Ik had alle keren dezelfde kamer, met een bankje en en tafeltje. Omdat ik alleen reisde, had ik een éénpersoonskamer die op zich niet erg groot was, maar alle ruimte bood die ik nodig had. Wel een beetje kort bed. Eén keer heb ik het matras op de grond gelegd om beter te kunnen slapen. Kleine badkamer maar een super lekkere sterke douche. Prima na een dagje buiten wandelen en foto's maken. Het ontbijtbuffet was super, zeker voor zo'n klein hotel. Ik probeer deze winter weer te gaan, het is mij daar prima bevallen. Echt heerlijk.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Hues Weeterkant in Helgoland, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Hues Weeterkant zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Hues Weeterkant scoort een 7 uit 10 op basis van 2 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: