Hotel Gasthof Handewitt

Kleine hotelsWeer vandaag6°5°
Hotel Gasthof Handewitt
8,8

We hebben een aantal aanbieders voor Gasthof Handewitt voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Gasthof Handewitt in het Nederlands

Superfijn hotel

Fam. P.J. Jansen
21-9-2017

Niets om aan te merken. Een hartelijk ontvangst en de koffer werd overgenomen en naar onze kamers gebracht die superschoon was en uitstekende bedden had. In het restaurant konden we heerlijk genieten en hebben daar echt ontzettend lekker gegeten. Alles vers bereid.Komen hier zeker nog eens terug als we weer op doorreis zijn.

Prima hotel!

Gerard
28-9-2012

Prima hotel als je een overnachting zoekt voor de doorreis naar Scandinavië, of terug richting Nederland.

Wij hadden een kamer in de naast gelegen nieuwbouw, zag er prima uit met een kleine keuken. Het eten en de service waren goed, en aan de gastvrij mankeerde ook niets. En dat alles voor een prima prijs. wij waren met z'n 2-en € 135,-- kwijt, incl. diner, drankjes (vooraf, tijdens en achteraf) en kamer + ontbijt.

We gaan zeker nog een keer terug als we die kant op reizen!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Gasthof Handewitt in Handewitt, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Gasthof Handewitt zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.