Gasthof Ferienhof Volkertswarft

Met vrienden

Jeugdhostel op terp

T. van de Laar
26-6-2009

Een accommodatie die erg geschikt is voor grote groepen. De "Ferienwarft" is een tot jeugdhostel omgebouwde boerderij die op een van de 7 terpen op Hooge staat. De jonge eigenaren zijn soms wat streng, maar aan de andere kant ook niet te beroerd om een biertje mee te drinken 's avonds. De Ferienwarft ligt erg afgelegen, wat handig is als je 's avonds een feestje hebt, maar minder handig als je naar de winkels en restaurants in het centrum moet lopen.

Bij de accommodatie is een voetbalveldje en een strandje. Het eten is simpel, maar lekker! Er wordt wel verwacht dat je meehelpt met opruimen en afwassen.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Gasthof Ferienhof Volkertswarft in Hallig Hooge, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Gasthof Ferienhof Volkertswarft zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.