Reviews over Grossenbrode

Ongezellig en saai

Kim Clevis,
    11-8-2018

Op de terugweg vanuit Zweden hier nog 3 nachten gestaan. Je weet meteen weer dat je in Duitsland zit, wat een regeltjes...... Niet douchen na 22 uur, camping niet op of af kunnen tussen 13 en 15, niet kunnen pinnen onder de 50,-

Het sanitair was mooi, schoon en ruim voldoende.

Verder voor de kinderen niets te doen op de camping zelf.

Vlakbij de promenade. Deze was erg gezellig en veel bedrijvigheid. Lekker kunnen zwemmen in zee.

Heel veel vaste gasten die allemaal met de rug naar elkaar in een rijtje staan. Ik vond het er niet gezellig.

Bij het afrekenen (90,-) bleek dat ik ook dat niet kon pinnen!! Ze namen geen buitenlandse kaarten...... Heel vreemd.

Dus eerst een pinautomaat opzien, waar je dan weer 4,50 voor betaald.

Pfff....op deze camping liggen ze nog wat jaartjes achter.

Ouder stel,
    28-7-2016

Ben je op doorreis naar scandinavië, dan is dit een super lokatie. Vlakbij de snelweg mooie kamers zeer vriendelijk personeel /ontvangst en een super ontbijt kortom een aanrader.

Geweldige gastvrijheid

Janneke,
    5-5-2016

We hebben op doorreis naar Denemarken overnacht in dit hotel. We werden verwelkomd met verse koffie op de kamer en een surpise ei voor de kids. De kamer was ruim en netjes. s ochtends werden we gewekt met wederom koffie op de kamer en jus d'orange voor de kids. Het ontbijt was lekker uitgebreid met extra lekkere dingen voor de kids.

Nette camping

Annette,
    24-8-2013

Schoon sanitair met gratis douches en heet afwaswater. Geen kantine, wel een ruimte waar elke dag voor de kleintjes voorgelezen werd. Geen winkel/restaurant, maar op 300m afstand van de kleine boulevard met 2 bakkers. De plaatsen zijn meestal afgebakend met beplanting, maar alles staat wel erg dicht opelkaar in rechte straatjes. Niet gezellig, wel functioneel.

Gezellig hotel aan de Oostzee

Petra,
    14-10-2012

Mooi gelegen hotel aan de strandboulevard van Grossenbrode. Gezellige kamer, prachtige badkamer en uitgebreid ontbijt.

Grossenbrode scoort een 8 uit 10, op basis van 3 reviews