Hotel Carat Golf & Sporthotel

Wellness hotel, Hotel aan zee, KinderhotelWeer vandaag13°4°
Hotel Carat Golf & Sporthotel
4,8

Matig

We hebben een aantal aanbieders voor Carat Golf & Sporthotel voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Carat Golf & Sporthotel in het Nederlands

schandalig

C. Beurskens, 7-7-2014

Wij kwamen met pech aan om 1.00. We kregen van alles toegezegd maar achteraf moesten we te veel betalen. Personeel van de receptie weten van elkaar niet wat er afgesproken is. Klachten brieven helpen niet. Ook nog zo brutaal om gewoon geld van onze creditcard af te schrijven terwijl ik alles betaald had bij vertrek.

Mooi hotelletje

Wolfgang, 27-10-2010

Het heeft denk ik 178 kamers, daarom meer een hotel dan een hotelletje. Een beetje een tegenvaller was het eten, maar de service is heel vriendelijk. Heel grote ruime kamers met een groot badkamer.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Carat Golf & Sporthotel in Grömitz, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Carat Golf & Sporthotel zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Carat Golf & Sporthotel scoort een 4.8 uit 10 op basis van 3 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: