Camping ABC am Großensee

Weer vandaag6°-2°
7,6

3 reviews over Camping ABC am Großensee in het Nederlands

Je houdt het één nacht vol.

Jeroen
22-7-2017

Bij de receptie werden we vriendelijk ontvangen. Decamping straalt niet heel veel uit. Er werd voor het eten direct verwezen naar de Italiaan aan de overkant. Ook de broodjes moet je zelf maar gaan halen bij de bakker. Sanitair is zeer minimaal en ook het aantal toiletten en douches is minimaal. De staplaatsen zijn ook niet heel netjes en goed onderhouden. Er is wel een goede wifi verbinding.

Voor één nacht hou jehet vol, daarna snel verder!

Hier wil je echt niet kamperen

Marinus
8-8-2014

Toen we in de ochtend op deze camping aankwamen hadden we al onze bedenkingen. We betaalden net zoveel als voor een 5 sterren camping aan de kust (dus veel te duur). Camping ziet er verslonsd uit, net zoals beheerders. Na terugkomst laat in de middag van een bezoek aan Hamburg waren alle seizoenswerkers weer bij hun caravan met harde muziek aan en veel bier en drank (ging door tot in nacht). Nog nooit zo'n herrie gehad op een camping. Beheerder deed er weinig aan (ondanks klagen). Alleen maar vage types op deze camping. Deur goed op slot doen! Sanitair leek redelijk, maar schijn bedriegt (doucheput verstopt, toilet papier op, etc.). Nabij gelegen meertje zag er leuk uit, maar daar hebben wij geen gebruik van gemaakt.

Geen ANWB-notering waardig

arjan.van.dam
29-7-2010

Het sanitair, gelegen achterin een onverlichte donkere kelder is zeer goor. Er verbleven veel vage types. Het hek naar het meer was op slot.

Het restaurant gelegen naast de camping is top: goed eten voor weinig.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping ABC am Großensee in Großensee, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping ABC am Großensee zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.