Camping Kiefernhütte

2007

Prettige rustige camping

Rolf Westen
7-8-2007

Prettige rustige camping. Ook zeer geschikt voor motorrijders, die ter plekke een compleet ingerichte tent kunnen huren. Ook goed als tussenstop richting Scandinavie. Eenvoudig maar schoon sanitair. Rustig en mooi gebied, zeer geschikt voor fietsers en wandelaars. Veel meren in de buurt dus ook geschikt voor kleine watersport.

Gereisd Met partner in Tue Aug 07 2007 15:42:58 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
2005

Een prachtig gelegen camping voor mensen die van rust, en

Daan
12-9-2005

Een prachtig gelegen camping voor mensen die van rust, ruimte en natuur houden. Een rustige camping in een gebied waar je prachtig kunt wandelen en fietsen. Op de camping vindt je veel ruimte, eenvoudige maar schone voorzieningen. Het was de goedkoopste camping die we de laatste tijd zijn tegengekomen. Voor de liefhebbers zijn er vanaf het seizoen 2006 compleet ingerichte tenten te huur. Ook is er dan een restaurant open op de camping.

Gereisd Anders in Mon Sep 12 2005 13:16:38 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• AdresAuf der Claasen 21514(toon op kaart)
  • E—mailadres
  • Website
  • Telefoonnummer

Nog geen informatie beschikbaar over Camping Kiefernhütte

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Kiefernhütte in Fitzen / Büchen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Kiefernhütte zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.