Camping Wulfener Hals

5 reviews over Camping Wulfener Hals in het Nederlands

mooi maar dure camping

Arvid
9-9-2013

leuke mooie en nette camping.mochten zelf een plek uitzoeken.Achteraf bleek dat juist die plek 10% duurder was omdat je onder een bepaalde hoek uitzicht op zee had.Was ons niet verteld. de mensen achter de receptie zijn redelijk vriendelijk maar we hadden de pech dat onze bankpas het overal deed behalve op de camping.Gelukkig hadden we onze creditcard bij ons.

Zeker een goede camping maar denk niet Dat wij er ooit terug zullen komen. Wij zijn toch meer van de iets kleinere campings

Gereisd met partner in augustus 2013

anders dan verwacht

mary
21-7-2013

Grote camping. Plaatsen met grind. Restaurants goed; bediening minder. Sanitair 5 x per dag schoonmaak. Brochure luxer dan werkelijkheid. Typisch Duitse camping. Niet veel buitenlanders gezien. Recreatie beperkt.

Veel kinderspeelplaatsen . Geen camping voor tieners. Toegangswegen erg smal. Mooie camperplaatsen. Golfbaan niet zo groen als in NL.

5* camping is het m.i. niet maar wel een 4*.Mooie fiets en wandelpaden.

Iedere dag strand schoonmaak met shovel. Echte watersportcamping.

Overdag mooi weer maar de avonden erg koud. Zwembad veels te klein.

Beautysalon beperkt reserveerbaar.

Gereisd met partner in januari 2013

Erg mooie camping

maikel en bert
16-1-2012

Zeer mooie camping met erg goed sanitair. Wij hadden een priove badkamer gehuurd, deze was echt super!!!! Verder lag de camping prachtig aan de zee. Is vooral voor watersporters ideaal. Ook goede restaurants op de camping en voor iedereen is er wel wat te doen. Alles zeer netjes bijgehouden. Wij hadden een comfortplaats. Wij hadden gerust nog een caravan op onze plaats kunnen plaatsen. Toen wij er waren, waren er zo goed als geen Nederlanders.

Gereisd met partner in augustus 2009

Geweldige watersportcamping

harmina en johan
15-8-2011

Uitermate geschikte camping voor vele soorten van watersport, ook voor de sportvisser.

Animatie voor groot en klein , elke avond!

Plaatsen zijn iets te klein, maar grote plaatsen zijn boekbaar tegen meerprijs.

Lokatie is top, helder water zoals je normaal gesproken niet tegenkomt zo dichtbij.

Voor ons was dit een topcamping.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2011

Geweldige camping, aan de Oostzee gelegen.

Anja Koopman
20-8-2009

Echt een super camping, aan de Oostzee. We hadden een ruime plek op een klein veld dichtbij een speeltuin. Het terrein was keurig onderhouden en het sanitair erg schoon. Er zijn drie restaurants op het park dus voor elk wat wils. De animatie voor de kinderen was super geregeld. De kinderen zijn in drie leeftijdscategorien ingedeeld. Onze kinderen van 2 en 4 vonden het knutselen leuk en de kinderdisco om 19:00 uur. Verder weinig gebruik van gemaakt, maar de mogelijkheden waren er wel. Voor onze dochter nog een zwemcursus geboekt in het zwembad van de camping. Echt super. Je kon duikcursussen boeken, de camping heeft een eigen surfschool. Zeker de moeite waard.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2009

• VerzorgingHalfpension, Logies-ontbijt
  • De staf spreektDuits, Engels
  • RokenToegestaan
  • SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQToegestaan

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Wulfener Hals in Fehmarn, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Wulfener Hals zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.