Hotel Wissers

Kleine hotelsWeer vandaag6°2°
8,8

5 reviews over Hotel Wissers in het Nederlands

We waren voor het eerst in dit hotel. Zeer goed uitgerust, vooral voor mij als rolstoelgebruiker. De kamer was erg groot en de badkamer geweldig, je kon met de rolstoel in de douche, maar ik heb een douchekrukje in de douche gezet, heel goed. Het hele team was erg aardig, het eten was ook erg lekker en het ontbijtbuffet was rijkelijk. Ik kan het dus overal aanbevelen, ook aan rolstoelgebruikers. Wij komen terug!

Gereisd anders in januari 2014

Het was mooi in het Wisser's, ons appartement was licht en vriendelijk en ruim, met tv. Het ontbijt beter weglaten - wij verzochten om extra roerei, nadat we het gegeten hadden, vertelde de medewerkster, dat het uit een kant-en-klaar verpakking kwam! 's-Avonds kreeg ik buikkrampen en moest 1,5 dag in bed liggen! Zo heb ik dan wel de zeer mooie kamer goed gebruikt, maar niet zo veel van Fehmarn of Burg gezien. Aan de kamer was, zoals gezegd, niets mis.

Gereisd anders in september 2013

Een fijne atmosfeer.

4-7-2013

Centraal gelegen hotel in het centrum van Burg. Privaat geleid hotel met een fijne atmosfeer. Ideaal voor een korte vakantie om het eiland te leren kennen.

Gereisd anders in juli 2013

We hebben een aantal aanbieders voor Wissers voor je op een rij gezet:

Door een familie gerund hotel met traditie in het centrum van Burg. Vriendelijk personeel. Heerlijk ontbijt en zeer goed restaurant.

Gereisd anders in juni 2013

Eiland Fehmarn... dan alleen naar het Wisser! Mooi huis, stijlvolle kamers, perfecte service, goddelijke keuken!

Gereisd anders in januari 2013

We hebben een aantal aanbieders voor Wissers voor je op een rij gezet:

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Wissers in Fehmarn, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Wissers zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.