Camping Strandcamping Wallnau

1 review over Camping Strandcamping Wallnau in het Nederlands

Het paste maar net

Heidi
24-5-2016

Geen slechte camping, maar het in- en uitrijden van je staplaats met een camper is erg lastig. De ligging bij het strand is leuk, bovendien ligt er een mooi vogelreservaat op loopafstand. Het sanitair is redelijk, stroom 16A (moet wel door iemand van de camping aan- en afgesloten worden). Gratis wifi in het restaurant, wil je wifi in je camper hebben moet je daarvoor betalen.

Gereisd met partner in september 2015

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Strandcamping Wallnau in Fehmarn, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Strandcamping Wallnau zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.