Camping Miramar

1 review over Camping Miramar in het Nederlands

Goede camping direcht aan de kust. Dichtbij het toeristische plaatsje Burg. Op de camping staan veel Duitsers en weinig Nederlanders. Dit maakte voor ons niets uit. De plekjes zijn niet heel groot maar groot genoeg voor een normale caravan en auto. Het sanitair is uitstekend. Prijs/kwaliteit ook zeer goed. De camping ernaast (Wulfener Hals) vonden wij erg duur en niet gezellig over komen. Leuke fietsomgeving. Aardige speeltuin voor kleine kinderen.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2013

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Miramar in Fehmarn, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Miramar zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.