Hotel IFA Fehrmann & Ferien-Centrum

Hotel IFA Fehrmann & Ferien-Centrum

Hotel aan zee, KinderhotelWeer vandaag7°5°

We hebben een aantal aanbieders voor IFA Fehrmann & Ferien-Centrum voor je op een rij gezet:

Neckermann
Neckermann
Vrij Uit
Vrij Uit
D-reizen
D-reizen

1 review over Hotel IFA Fehrmann & Ferien-Centrum in het Nederlands

Superlocatie direct aan het strand

Rob van der Spek
17-6-2011

IFA Hotel is een ware sensatie. Direct aan het starnd, volop entertainment, zeer kindvriendelijk en fantastisch eten. Geen massatoerisme. We verbleven daar met de Pinksteren. Mooi weer. De kamers zijn echt aan ene opknapbeurt toe, maar met een eigen keuken is het prima vertoeven. Heel veel toeristische mogelijkheden!

Prima personeel. De strandbar met lekkere muziek was een aanrader.

We komen zeer zeker weer terug!

Gereisd met partner in juni 2011

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel IFA Fehrmann & Ferien-Centrum in Fehmarn, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel IFA Fehrmann & Ferien-Centrum zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.