We hebben een aantal aanbieders voor Fehmarn voor je op een rij gezet:

Reviews over Fehmarn

mooi maar dure camping

Arvid,
    9-9-2013

leuke mooie en nette camping.mochten zelf een plek uitzoeken.Achteraf bleek dat juist die plek 10% duurder was omdat je onder een bepaalde hoek uitzicht op zee had.Was ons niet verteld. de mensen achter de receptie zijn redelijk vriendelijk maar we hadden de pech dat onze bankpas het overal deed behalve op de camping.Gelukkig hadden we onze creditcard bij ons.

Zeker een goede camping maar denk niet Dat wij er ooit terug zullen komen. Wij zijn toch meer van de iets kleinere campings

Gereisd met partner in augustus 2013

anders dan verwacht

mary,
    21-7-2013

Grote camping. Plaatsen met grind. Restaurants goed; bediening minder. Sanitair 5 x per dag schoonmaak. Brochure luxer dan werkelijkheid. Typisch Duitse camping. Niet veel buitenlanders gezien. Recreatie beperkt.

Veel kinderspeelplaatsen . Geen camping voor tieners. Toegangswegen erg smal. Mooie camperplaatsen. Golfbaan niet zo groen als in NL.

5* camping is het m.i. niet maar wel een 4*.Mooie fiets en wandelpaden.

Iedere dag strand schoonmaak met shovel. Echte watersportcamping.

Overdag mooi weer maar de avonden erg koud. Zwembad veels te klein.

Beautysalon beperkt reserveerbaar.

Gereisd met partner in januari 2013

Erg mooie camping

maikel en bert,
    16-1-2012

Zeer mooie camping met erg goed sanitair. Wij hadden een priove badkamer gehuurd, deze was echt super!!!! Verder lag de camping prachtig aan de zee. Is vooral voor watersporters ideaal. Ook goede restaurants op de camping en voor iedereen is er wel wat te doen. Alles zeer netjes bijgehouden. Wij hadden een comfortplaats. Wij hadden gerust nog een caravan op onze plaats kunnen plaatsen. Toen wij er waren, waren er zo goed als geen Nederlanders.

Gereisd met partner in augustus 2009

Geweldige watersportcamping

harmina en johan,
    15-8-2011

Uitermate geschikte camping voor vele soorten van watersport, ook voor de sportvisser.

Animatie voor groot en klein , elke avond!

Plaatsen zijn iets te klein, maar grote plaatsen zijn boekbaar tegen meerprijs.

Lokatie is top, helder water zoals je normaal gesproken niet tegenkomt zo dichtbij.

Voor ons was dit een topcamping.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2011

Superlocatie direct aan het strand

Rob van der Spek,
    17-6-2011

IFA Hotel is een ware sensatie. Direct aan het starnd, volop entertainment, zeer kindvriendelijk en fantastisch eten. Geen massatoerisme. We verbleven daar met de Pinksteren. Mooi weer. De kamers zijn echt aan ene opknapbeurt toe, maar met een eigen keuken is het prima vertoeven. Heel veel toeristische mogelijkheden!

Prima personeel. De strandbar met lekkere muziek was een aanrader.

We komen zeer zeker weer terug!

Gereisd met partner in juni 2011