Camping Walkyrien

12 reviews over Camping Walkyrien

• 2017
    8Renate13-08-2017

Prima voor 1 nacht

We hebben één nacht op deze camping gestaan. Wat kleine plekken, tussen de oude caravans die daar het hele seizoen staan. De straatjes zijn erg smal, dus rijvaardigheid met een caravan is wel nodig. Het sanitair was erg netjes en schoon. Bij het restaurant kun je goed eten, alleen niet pinnen....Dus contant geld meenemen.

• 8Staat v/h sanitair
    • 8Eetgelegenheden

Met oudere kinderen

• Oude reviews

8Sigrid25-08-2013

Mooi uitzicht vanaf de camping

Een camping zoals veel campings aan de Duitse kust.. Veel vaste staanplaatsen.Maar dit is op deze camping geen minpunt de mensen zijn er echt heel aardig en hondvriendelijk. Supermooie toiletgebouwen die ook goed werden schoongehouden. De Jacuzzie op het zonne terras ook heel leuk. Voor € 7.50 kan je van 17 tot 22 u in de jacuzzie en de sauna met uitzicht op de oostzee. In het restaurantje kan je goedkoop lekker eten. Op de receptie zijn ze vriendelijk en kundig. Voor campingplaatsen met uitzicht op zee ver van te voren reserveren. Het zijn er maar een stuk op 5 nadeel van die plekken ze staan vlak bij het toiletgebouw (veel geloop). Boek je niet dan kom je voor de camperplekken op een veldje en daar heb je overal uitzicht opzee..Er is een speciaal hondestrand waar het goed toeven is. Er naar toe is een leuke wandeling van ongeveer 5 min. In Grömitz (3,5 km verderop te komen door paadje over de klif wat leuk is om te fietsen( Niet voor kleine kids ivm afgronden) ) is ook een honden-

• 10Staat v/h sanitair
    • 7Eetgelegenheden

Met oudere kinderen

1 tip over Camping Walkyrien

• Sigrid, 25-08-2013

strand waar je de beroemde korfjes kan huren. Zeker een aanrader. Ook Travemunde is een leuk vissersdorp waar je verse vis kan kopen en eten.

0 vragen over Camping Walkyrien

• Aantal campingplaatsenMeer dan 200