Camping Kagelbusch

1 review over Camping Kagelbusch in het Nederlands

Super tof

Jasper
22-8-2015

Erg sterk aan de camping is de hygiëne en reinheid. Als ik dan iets nadelig moet noemen is de matige Wifi. Er is veel te doen in de omgeving voor iedereen en alle faciliteiten zijn er. daarnaast zijn Duitsers zeer tourisme gericht. Zelf hadden wij de Oostzee Chalets.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Kagelbusch in Bliesdorf, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Kagelbusch zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Kagelbusch scoort een 8.6 uit 10 op basis van 3 reviews.