Camping Kluethsee Seeblick

CampingWeer vandaag18°12°
Camping Kluethsee Seeblick
8,4

8 reviews over Camping Kluethsee Seeblick in het Nederlands

Heel geschikt als je van rust en netheid houdt.

Van Asselt
14-6-2018

Prettige ontvangst, keurig en net sanitair, lekker warm water. Ruime plaats die je zelf mocht uitzoeken. Denk aan de ruhezeit (gesloten), ik vind dat iets wat niet meer past in deze tijd. Voor toegangssleutel moet €25 borg in contanten worden betaald. Gelukkig had de receptioniste een oplossing, ze hield onze Acsi card en die kregen we terug toen we de sleutel inleverden. Wel veel vaste plaatsen maar gelukkig waren de toeristische plaatsen in apart gebied. Van zwembad geen gebruik gemaakt. Als je hier bent dan moet je echt een bezoekje aan Lübeck brengen. Een prachtige oude Hanzestad. We hopen nog een keer naar dit gebied en camping terug te keren.

Vriendelijke camingbaas. Ondanks grote camping, door kleinere velden, toch veel rust. Het sanitair is geweldig en dmv sleutelsysteem uitsluitend voor gasten. Leuk en redelijk compleet winkeltje en een klein restaurant voldoende voor een biertje, frietje en/ schnitzel. Voor ons was de ligging, ten noord-oosten van Hamburg de eerste aanleiding om daarmee de drukte en files rond Hamburg te omzeilen. We waren op doorreis naar Zweden, maar zijn ook op de terugweg weer hier naar toe gegaan en ook nu opnieuw prima bevallen

Oude reviews (archief)

redelijk

hildavanderlaan
25-8-2012

Camping Kluethsee is schoon, mensen zijn vriendelijk, nadeel is dat je voor het zwembad moet betalen (€2,20 p.p.p.d), het is een piepklein zwembadje, water is ijskoud en tussen 13.00 en 15,00 is het gesloten.

Redelijke camping.

Heidi
28-9-2011

Grote camping dicht bij een meer en de leuke stad Bad Segeberg. Omdat het rustig was hadden we volop de ruimte, maar een echte logica in de plaatsen konden we niet ontdekken, geen nummering of afbakening. Internet was er alleen op de receptie, en dan erg duur. Sanitair was goed maar vrij weinig capaciteit. Afwassen gebeurt buiten, en als het donker is moet je iedere minuut de lamp opnieuw aanzetten, erg onhandig. De wasmachines en -drogers waren prima en niet duur. 10A stroom.

Rustige camping in groene omgeving

Maike
16-6-2011

In plaats van de geplande week zijn we 2 weken op deze camping gebleven. We hadden een ruime groene standplaats met voldoende schaduw. De camping is prima in orde en de service aan de receptie is ook goed.

In de directe omgeving (binnen 1 uur rijden) veel te doen/zien: strand in Scharbeutz aan de Oostzee, meren van Schleswig-Holstein, Lubeck, Hamburg, Kiel, en ook veel fietsroutes.

leuke camping

oosterloo
14-9-2010

We hebben 2 weken op camping kluthseecamp in Klein Ronnau gestaan en dit is ons erg goed bevallen. Je wordt gastvrij ontvangen en daarna ook als gast behandeld. De camping heeft een gedeelte vaste plaatsen maar dit is door bebossing afgescheiden van het toeristisch gedeelte. Het zijn diverse grasvelden zonder afbakening maar goed verzorgd en voorzien van elektra. Er is ook een toeristisch gedeelte buiten de hoofdcamping maar deze heeft alleen sanitair. De 2 moderne sanitairgebouwen worden dagelijks gereinigd en zijn bereikbaar met dezelfde card als de slagboom. Er is een winkeltje en een restaurant,het gescheiden afval kan alleen op bep tijden ingeleverd worden. Onderaan de heuvel ligt de Kluthsee met een strandje en nabij een restaurant. In de glooiende omgeving zijn veel fietsroutes en wandelroutes. De haven van Lubeck met grote schepen en de oversteek naar Scandinavië en het zandstrand met de bekende strandkorven van de Oostzee op15 km.

Rust, ruimte, schoon

Ellen
18-7-2009

Vriendelijke ontvangst.

Ruime plaatsen.

Mooie ligging in de buurt van steden Hamburg, Kiel, Lubeck, etc.

Caravan

Kamilios
20-6-2008

camping is onderverdeeld in 2 delen: links een "open" weide met weinig schaduw en rechts een strook met struiken en veel bomen. Plaatsen zijn niet afgebakend, dus is het wat zoeken hoeveel ruimte ingenomen mag worden.

De 2 sanitaire gebouwen zijn vooraan de camping, samen met zwembad en shop.

De afvalcontainers zijn slechts 1 uur per dag geopend en alles wordt gesorteerd: papier, glas, groenten en fruit, plastic, ...

Gelegen aan strandje met groot meer en op 5km van centrum met grote en kleine winkels.

Goede fiets en wandelstreek

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Kluethsee Seeblick in Bad Segeberg, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Kluethsee Seeblick zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Kluethsee Seeblick scoort een 8.35 uit 10 op basis van 9 reviews.