Reviews over Bad Segeberg

Heel geschikt als je van rust en netheid houdt.

Van Asselt,
    14-6-2018

Prettige ontvangst, keurig en net sanitair, lekker warm water. Ruime plaats die je zelf mocht uitzoeken. Denk aan de ruhezeit (gesloten), ik vind dat iets wat niet meer past in deze tijd. Voor toegangssleutel moet €25 borg in contanten worden betaald. Gelukkig had de receptioniste een oplossing, ze hield onze Acsi card en die kregen we terug toen we de sleutel inleverden. Wel veel vaste plaatsen maar gelukkig waren de toeristische plaatsen in apart gebied. Van zwembad geen gebruik gemaakt. Als je hier bent dan moet je echt een bezoekje aan Lübeck brengen. Een prachtige oude Hanzestad. We hopen nog een keer naar dit gebied en camping terug te keren.

Ondanks grote camping, veel rust en goed sanitair

Geert,
    7-8-2017

Vriendelijke camingbaas. Ondanks grote camping, door kleinere velden, toch veel rust. Het sanitair is geweldig en dmv sleutelsysteem uitsluitend voor gasten. Leuk en redelijk compleet winkeltje en een klein restaurant voldoende voor een biertje, frietje en/ schnitzel. Voor ons was de ligging, ten noord-oosten van Hamburg de eerste aanleiding om daarmee de drukte en files rond Hamburg te omzeilen. We waren op doorreis naar Zweden, maar zijn ook op de terugweg weer hier naar toe gegaan en ook nu opnieuw prima bevallen

redelijk

hildavanderlaan,
    25-8-2012

Camping Kluethsee is schoon, mensen zijn vriendelijk, nadeel is dat je voor het zwembad moet betalen (€2,20 p.p.p.d), het is een piepklein zwembadje, water is ijskoud en tussen 13.00 en 15,00 is het gesloten.

Redelijke camping.

Heidi,
    28-9-2011

Grote camping dicht bij een meer en de leuke stad Bad Segeberg. Omdat het rustig was hadden we volop de ruimte, maar een echte logica in de plaatsen konden we niet ontdekken, geen nummering of afbakening. Internet was er alleen op de receptie, en dan erg duur. Sanitair was goed maar vrij weinig capaciteit. Afwassen gebeurt buiten, en als het donker is moet je iedere minuut de lamp opnieuw aanzetten, erg onhandig. De wasmachines en -drogers waren prima en niet duur. 10A stroom.

Hotel Vitalia is wellness en rust puur

J.F.,
    7-8-2011

Hotel Vitalia is wellness en rust puur. Mooi aan het meer gelegen (zorg voor kamers met Seeterrasse). Uitgebreide wellnessmogelijkheden (afhankelijk van het gekozenen inclusief of met bijbetalen). Mooi fietstochten zijn mogelijk, evenals een bezoek aan de steden Hamburg, Lübeck, Kiel en Flensburg. Het diner (heerlijk op het terras met uitzicht op het meer in de avondschemering) is overheerlijk en ook bij HP zeer uitgebreid naar keuze! HP is daarom zeker aan te bevelen.

Bad Segeberg scoort een 8 uit 10, op basis van 2 reviews