Hotel Tryp by Wyndham Bad Bramstedt

Hotel Tryp by Wyndham Bad Bramstedt
6,6

We hebben een aantal aanbieders voor Tryp by Wyndham Bad Bramstedt voor je op een rij gezet:

6 reviews over Hotel Tryp by Wyndham Bad Bramstedt in het Nederlands

• Fantastisch / fenomenaal: 8+
  • Matig / voldoende: 5 - 7

Gaan we niet meer naar toe.

Jose Kneepkens
1-11-2016

Ontbijtbuffet was zeer goed, maar buffet 's avonds was heel slecht. Eten was koud en niet veel keuze. De kamers zijn verouderd.

Bernd R., GM, 29-11-2016

Dear Jose,

we are grateful that you spared your time to give us information our hotel. Our every days intention is to make the stay of our guests as comfortable as possible. We will take care of your point.

We are glad that you had a pleasant stay with us – hopefully see you soon again.

Best regards,

General Manager and the team from the TRYP by WYNDHAM Bad Bramstedt

Goede service

Gonnie
20-7-2013

De kamers zijn ruim en schoon, maar wel gehorig. De bedden en kussens zijn heel goed. Ruime badkamer. Het personeel is vriendelijk en behulpzaam en spreekt Engels. Het dinerbuffet en het ontbijtbuffet zijn zeer goed en uitgebreid. Enige minpunt is de lift in het hotel: deze werkt namelijk vrijwel niet. Je staat minstens een kwartier te wachten en dan is er nog geen lift gekomen. Hierdoor moet je je koffer de trappen op sjouwen en soms zelfs via de nooduitgangen om op je kamer te komen.

Lekker zakelijk

Fam Wollie
5-10-2011

Als je niet in Hamburg wilt slapen maar er na, dan is er met dit hotel niets mis.

Prima hotel

rombeek
9-7-2011

Het is een goed hotel, maar heel groot, ca 11 etages. Ontbijt en diner waren uitstekend. Er waren diverse groepen, maar er was genoeg en het was goed georganiseerd.De kamer was ook prima, goede bedden. schoon. Het ligt erg mooi, vlakbij een groot wandelpark.

2008

zeer goede prijs kwaliteit verhouding

joop en johanna
21-9-2008

zeer aangenaam hotel leuke uitstapjes mogelijk o.a Kiel de havenstad

-Tof hotel met vriendelijk personeel (vooral barman Patrick). Lekker ontbijt.

-Geen 4-sterren hotel zoals aangegeven. Het peperdure internet (zowel vaste pc als wifi). Moeilijk te begrijpen vanwege Mercure. In sommige Mercure hotels heeft men een gratis hot-spot in andere is het internet dan weer onbetaalbaar. Onaanvaardbaar in deze tijd

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Tryp by Wyndham Bad Bramstedt in Bad Bramstedt, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Tryp by Wyndham Bad Bramstedt zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Tryp by Wyndham Bad Bramstedt scoort een 6.57 uit 10 op basis van 9 reviews.