Augstfelde / Bösdorf / Plön

Reviews over Augstfelde / Bösdorf / Plön

mooie camping direct aan helder meer.

Hilly Agterberg,
    14-6-2018

Mooie camping met ruime plaatsen direct aan het meer. Uitzonderlijk veel fietsroutes en wandelroutes vanaf de camping. De omgeving is prachtig en de locale bevolking zeer vriendelijk en behulpzaam. De mensen op de camping zijn erg aardig. Door de weeks is het lekker rustig op de camping maar in het weekend wel iets drukker (niet storend) Sanitair is voldoende aanwezig en redelijk schoon. In de plaats Eutin, op fietsafstand, kun je bij "Markt 17"goed eten tegen een redelijke prijs. Plön is ook een erg leuk stadje. Wij hebben genoten van de fietstochten om de vele meren die er zijn. Tip koop een wandel en fietskaart bij de receptie.

Gereisd met partner in juni 2018

Prima camping in een vergeten hoek van Duitsland

Margriet,
    25-7-2015

De algehele indruk van deze camping was goed, goeie grasmat en plaatsen goed qua afmeting.

Het sanitair zag er prima uit en werd goed schoon gehouden. Informatie van de omgeving was ruim voldoende. Ontvangst was goed en je kreeg genoeg munten voor de douche en eventueel een aanvulling daarop. Een nette camping die meer verdient dan de huidige 6,8.

Een goed uitgangspunt voor fietstochten in de omgeving.

Gereisd met partner in juni 2015