Reviews over Struppen

Rust, stilte, gemoedelijkheid en panorama's

willy,
    28-7-2011

Pension 'Am Schlosspark' in Thürmsdorf (deelgemeente van Struppen) ten zuiden van Pirna is een ideaal pension om de Sächsische Schweiz te verkennen, zeker voor wie van rust houdt, want in dit kleine straatdorpje hoor je na zonsondergang niets meer. Overdag zingen de vogels overal rond je hoofd en heb je mooie uitzichten op de vesting Königstein, enkel km verderop. Je bent zo in het naburige dorp aan de Elbe ,Kurord Rathen, om er de trein te nemen en in 20 minuten sta je in het centrum van Dresden. De glazen serre waarin je 's morgens je ontbijt kan nemen in 'Am Schlosspark' is fantastisch om je van al het moois van de tuin en de omgeving te laten genieten. Voor geen geld mag je bij de vrouw des huizes ook een biertje of een water nemen, maar... dat is dan wel niet gekoeld.

De kamers zijn kraaknet, en zeg zelf : 50 euro voor 2 personen met een zeer uitgebreid ontbijt erbij... En wie wil kan vanuit het huis ook een picknick als lunchpakket meekrijgen. Gewoon even vragen.

Struppen scoort een 10 uit 10, op basis van 1 reviews