Hotel Ambiente Strehla

We hebben een aantal aanbieders voor Ambiente Strehla voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Ambiente Strehla

Wir suchten eine Pension in Strehla und fanden das Ambiente Hotel.

Der Kontakt und die Buchung erfolgte problemlos über das Internet.

Das Hotel hat einen eigenen Parkplatz.

Die Zimmer sind praktisch eingerichtet und sauber. Toilette mit Dusche befinden sich auf dem Zimmer. Das Frühstück war sehr reichhaltig. Der Preis ist sehr günstig. 3 Sterne würde ich auch geben. Das Hotel liegt nahe dem Elbradweg.

Wir kommen gern wieder.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Ambiente Strehla in Strehla, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Ambiente Strehla zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Ambiente Strehla scoort een 10 uit 10 op basis van 1 reviews.