Reviews over Stadt Wehlen

Erg mooie appartementen met uitzicht over de Elbe!

L. Smetsers,
    24-7-2011

De eerste 2 weken van juli 2011 hebben we onze vakantie doorgebracht in één van de appartementen van Villa Maria in Stadt Wehlen aan de Elbe.

De ligging van deze appartementen is prima, met uitzicht over de Elbe en aan de voet van de Bastei in de Sachsische Schweiz. Stadt Wehlen, met verschillende restaurantjes, bakker en kleine supermarkt ligt op ongeveer 600 meter afstand.

De appartementen zijn ruim, goed ingericht en erg schoon. Ieder appartement heeft een ruim terras/balkon met zitje en parasol. Mooi zwembad met ligstoelen!

Appartementen zijn prima te boeken via de website van de eigenaar.

Ook kregen wij bij onze boeking een "Erlebnis und Freizeit-Card" met gratis verschillende activiteiten zoals één dag fietshuur, één uur met een powerboot over de Elbe, een kanotocht over de Elbe en gratis vervoer naar de Bastei.

Kortom: Erg goede appartementen op een prima lokatie voor een fijne vakantie!

Stadt Wehlen scoort een 9 uit 10, op basis van 3 reviews