Camping Seiffen

Camping Seiffen
8,3

We hebben een aantal aanbieders voor Seiffen voor je op een rij gezet:

2 reviews over Camping Seiffen in het Nederlands

Geweldig mooi gelegen camping in het Erzgebergte .

Jacques Hellings
2-7-2016

Deze camping is grandioos mooi gelegen midden in het Erzgebegte op de grens van Tsjecie , ideaal voor vele prachtige wandelingen vanaf de camping.

Schoon sanitair en riante plaatsen.

Prachtig gelegen Caming met een geweldig uitzicht!

Jacques Hellings
15-7-2015

Camping Seiffen (Ferienpark Seiffen) is een geweldig mooi gelegen camping met mooie staanplaatsen en een riant uitzicht .

Het sanitair is schoon en goed onderhouden verder broodjesservice en een goed restaurant op 100 meter.

Goede camping voor vele wandelingen in de mooie omgeving ,ook voor een bezoek aan een van de vele houtbewerkingsbedrijven en het openluchtmuseum is hij prima centraal gelegen.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Seiffen in Seiffen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Seiffen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.