Reviews over Seiffen

Geweldig mooi gelegen camping in het Erzgebergte .

Jacques Hellings
    2-7-2016

Deze camping is grandioos mooi gelegen midden in het Erzgebegte op de grens van Tsjecie , ideaal voor vele prachtige wandelingen vanaf de camping.

Schoon sanitair en riante plaatsen.

Prachtig gelegen Caming met een geweldig uitzicht!

Jacques Hellings
    15-7-2015

Camping Seiffen (Ferienpark Seiffen) is een geweldig mooi gelegen camping met mooie staanplaatsen en een riant uitzicht .

Het sanitair is schoon en goed onderhouden verder broodjesservice en een goed restaurant op 100 meter.

Goede camping voor vele wandelingen in de mooie omgeving ,ook voor een bezoek aan een van de vele houtbewerkingsbedrijven en het openluchtmuseum is hij prima centraal gelegen.

Uitsteekende centrale uitvalsbasis.

F.J.W. Ottervanger
    7-10-2011

Het hotel "Erbgericht Buntes Haus" ligt aan de hoofdstraat van Seiffen in het Erzgebirge. Het is een prettig, wat familiair aandoend, hotel waar het personeel een zeer hoge mate van vriendelijkheid en servicegerigdheid heeft.

Het eten in het hotel is goed, de wijnkaart extreem uitgebreid.

Prima hotel

Frank en Jannie
    19-5-2009

Prettig hotel, gastvrij, heerlijk eten. Ligging bezwaarlijk voor mensen die slecht ter been zijn. Hotel ligt op bergtop, dorp in dal.

Mooie omgeving. Aanrader!

Mooi gelegen kindvriendelijk familiehotel

Gerrit ten Broek
    5-10-2007

Mooi gelegen kindvriendelijk familiehotel. Prima, sfeervol restaurant met goede keuken. Veel ontspanningsruimten voor biljart, tafeltennis, sauna, pedicure, kinder oppas etc. Vooral 's-winters goed gelegen aan loipes voor langlaufen en 2 km van skigebied aan de Tjechische grens.

Seiffen scoort een 8,6 uit 10, op basis van 5 reviews