Reviews over Schlettau

Een dikke pluim

Bianca,
    22-8-2012

Via touroperator dit knusse "Haus Sachsen / Am Oberen Erzgebirgte" gehuurd.

Het huisje is klein maar zeer compleet (alleen geen eethoek. Eten doe je aan de verhoogde salontafel).

Het is van alle gemakken voorzien; handdoeken, washandjes, keukengoed, toiletpapier etc. is in ruime hoeveelheid aanwezig en wordt gewassen indien nodig. Bedden zijn opgemaakt. In de omheinde tuin (hond toegestaan) een groot grasveld, veel bloemen, een vijver. Het huis staat op het grondstuk van de eigenaren, maar door de indeling van de tuin heb je optimale privacy.

In de omgeving is van alles te doen, maar vaak moet je er wel even voor rijden.

De eigenaren zijn bijzonder hartelijk en gastvrij. Ze kunnen advies geven over activiteiten in de omgeving maar dringen zich niet op.

De kinderslaapkamer is bijzonder klein, de ouderslaapkamer is ruim. De keuken is erg compleet maar er is weinig ruimte voor je eigen boodschappen. AL met al een dikke pluim voor dit knusse huis en de aardige eigenaren.

Schlettau scoort een 6 uit 10, op basis van 1 reviews