Hotel Rossau

Hotel Rossau
8,5

16 reviews over Hotel Rossau in het Nederlands

Wat een rust en goede uitval basis

jwkooijmans
21-12-2012

Wij zijn met z'n twee een geweest vlak voor de Kerst vier dagen. Eten was uitstekend. ( half persion ) Goede uitval basis voor Dresden, Chemnitz en Freiberg. Ook andere steden en bijzienswaardigheden. In het dorp zelf is niets te doen. Kamers waren schoon maar wel klein. TV deed het goed alleen Duiste zenders, vonden wij niet erg. Bedden goed. We hadden onze eigen kussens bij.

Gereisd met partner in december 2012

leuke plek voor uitstapjes

buitenhuis
22-8-2012

hotel rossau is een leuk hotel en erg rustig gelegen

Gereisd met partner in juli 2012

leuk hotel

mvanderbreggen2
21-6-2011

Wij hadden via veiling een 5daags HP arrangement geboekt. Het hotel is rustig en landelijk gelegen. Nette kamers, wel wat klein. Het ontbijt en diner vonden wij goed, diner werd inderdaad snel achter elkaar geserveerd. Met alles wat bij het arrangement hoorde ( Gratis drankjes, korting op drankjes ) werd keurig rekening gehouden. Wandelroutes vind je er weinig of niet maar je kunt leuke uitstapjes maken naar Colditz en Burcht Kriebstein. Ook de steden Leipzig en Dresden zijn op redelijke afstand.

Gereisd met partner in mei 2011

Goed 3* hotel

w.weber7
10-4-2011

Vriendelijk personeel. Zeer goed ontbijt. Kamer is schoon, niet al te groot, beschikt over ijskast en heeft mogelijkheid tot internetaansluiting(niet gratis) Aardig restaurant, met bar en een goede menukaart

Goede uitvalsmogelijkheid voor trips. Ligt niet ver van Chemnitz wat een uiterst prettige stad is.

Gereisd met partner in april 2011

voor herhaling vatbaar

Kees en Monica
22-9-2010

Fantastisch hotel met leuk Personeel en een goede keuken.

Goede Service alles kan niets is te veel. Rustig gelegen en makkelijk om naar Dresden of Chemnitz te rijden

Gereisd met partner in augustus 2010

Voor de snelle hap!

Adri Lamper
10-7-2010

Leuk, landelijk gelegen hotel waar men goed toeven kan.

Personeel blinkt niet uit in vriendelijkheid.

Het toppunt maskten we mee tijdens het bij ons arrangement behorende viergangen diner.

Rond half zven waren we present.

De bediening was ook aanwezig. Binnen enkele minuten kwam gang 1.

Toen we dit voorgerecht net binnen hadden, werd alles weggehaald em kwam direct daar op volgend ganbg twee.

Omdat dineren toch iets speciaals dient te hebben, aan de dame gevraagd iets langer tussen de gangen te wachten.

Helaas: na drie minuten stond het hoofdgerecht op tafel.

Enfin: het viergangendiner duurde precies 30 minuten.

Over het gebodene geven we maar geen oordeel. Een geven paard........

Jammer! Het hotel verdien meer!

Gereisd met partner in juli 2010

Super hotel voor weinig geld

Gerrit en Tineke Dijkstra
18-6-2010

We hebben een heerlijke tijd gehad in hotel Rossau. De ligging was heel landelijk. We hadden de routeplanner wel nodig om het hotel te vinden. Heerlijk trouwens om s'morgens gewekt te worden door de vogeltjes. De mensen proberen het je heel erg naar de zin te maken en dat is goed gelukt.

We hadden een arrangement geboekt en dat is zeker een aanrader. De kamers waren erg schoon en het ontbijt en 4 gangendiner waren goed.

Er is veel te zien in de omgeving ook al moest je daarvoor wel steeds de auto in. Het was die week behoorlijk warm.

Tip: Vraag een kamer aan de voorkant, aan de achterkant van het hotel is de parkeerplaats. Een aanrader is de burcht Colditz. Bekend door boek en verfilming van de ontsnappingspogingen van gevangen officieren, waaronder Nederlanders, in de 2e wereldoorlog.En natuurlijk de stad Dresden. Wel 50 km. maar heel goed te doen.Voor kinderen is het Freizeitpark een must.

Gereisd met partner in juni 2010

Arrangementen inclusief drank bij de maaltijd beperken zich tot bij een serveerster tot een glaasje water. Jammer.

Gereisd met partner in april 2010

geen aankoop van een waardebon voor dit hotel

R. Reitzema
7-4-2010

Dit hotel verkoopt waardebonnen maar men kan ze om allerlei redenen niet inwisselen. Koop geen waardebonnen voor dit hotel

Gereisd met partner in november 2009

Echt een goed hotel

Mieke
12-11-2009

We zijn hier voor 4 nachten geweest, van 14 t/m 18 oktober, geboekt via hotelkamerveiling.nl. En zeker geen spijt van gehad, gewoon een goed hotel. Prachtige ligging, heerlijk rustig tussen weilanden in. Aan de achterkant hadden wij onze kamer, daar liepen overdag ganzen in de wei. Heel gezellig. Er was één minpuntje en dat was de kledingkast in de kamer, die was veel te klein, wij hebben onze koffers niet uitgepakt, want we konden het er niet in kwijt. Echt aan te raden, hele vriendelijke mensen in het hotel. En niet duur. Voor herhaling vatbaar.

Gereisd met partner in oktober 2009

We hebben een aantal aanbieders voor Rossau voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Rossau in Rossau, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Rossau zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.