Camping Reinsberg

8.1Fantastisch

Duitsland, Saksen (Sachsen), Reinsberg

Op vakantie geweest naar Reinsberg?

8.1Fantastisch

• 7.1Eetgelegenheden
  • 8.8Staat v/h sanitair

Meer camping info

5 reviews over Camping Reinsberg

• 9Michiel Crok12-08-2020

Mooie, rustige camping.

Rustige camping op een prachtige plek. Ruime plaatsen naast een openbaar zwembad gelegen waarvoor je 10% korting op de entreeprijs (€5,=) krijgt. Keurig sanitair super schoon. Douchen met een muntje. Overnachting 4 volwassenen €30,=. Ongeveer 6 km v/d snelweg dus prima om te overnachten. Dresden vlakbij. Mogelijkheid om te eten, maar voor 19.30 uur omdat de keuken dan sluit. Hoofdgerechten € 9.50,= prima te doen. Mooie wandelroutes in de omgeving.

• 7Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2020

• 2019
    7Doriene17-08-2019

Echte doorreiscamping, schoon maar sober.

Echte doorreiscamping. Als je, zoals wij, hier langer staat heb je constant wisselende buren en dat vonden we jammer. Sanitair is toegankelijk met chip, douchen 2 min. voor 0,50 of 5 min. voor 1,00 met niet altijd even warm water. Geen warm water bij de wastafels. Met 1 haakje in de douchecabine verwacht men schijnbaar dat je je omkleedt buiten de douche (en dat gebeurde ook). We hadden een plek met zon en schaduw. Twee afwasplekken waar niet altijd even warm water was. Sanitair e.d. was schoon maar sober. Bij het restaurant kon je lekker eten. Voor het zwembad naast de camping kreeg je korting. Leuk zwembad maar koud water. Reinsberg ligt redelijk dichtbij Dresden, voor de Saksische Schweiz moet je verder rijden. Aanraders: Dresden, Bastei(brug) en Fintelbergbahn.

• 7Eetgelegenheden
    • 7Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• Oude reviews

8H. Roerink29-08-2017

Heerlijk rustige en buitengewoon goede camping

Op doorreis heen en ja ook terug naar en van zuid polen hier een nachtje gestaan. Alles is schoon ordentelijk werkt en is heerlijk rustig. We waren laat en na 22:00 uur kwam de beheerder op de fiets een sleutel brengen en ons inschrijven. Top ! We zijn op terugweg met de kinderen die we moesten ophalen ook een nachtje gebleven er is gevoetbald en we hebben een prima schniteltje met een biertje genuttigd. Op doorreis komen we zeker terug. Mogelijk blijven we bij mooi weer een nachtje extra om Dreden en Leipzig te bezoeken.

Gereisd met vrienden in augustus 2017

• 9Bennie28-07-2015

Camping is meer dan een nachtje waard.

Wij zijn twee begin vijftigers op rondreis met een caravan. Na bezoek aan Tjechie en Slowakije op de weg naar huis in Reinsberg. De camping ligt heerlijk rustig en toch kort bij de snelweg(15 km). De camping verdient meer dan zijn functie als doorgangscamping. Sanitair is van uitmuntende staat. Gasten krijgen een sleutel zodat het ook netjes blijft. De plekken zijn erg ruimt maar volstaan. De eigenaren zijn vriendelijk en voorzien je van de nodige tips. Van avondwandeling tot dag activiteit. De WiFi kost € 0,50 per dag ongeacht het aantal apparaten en werk zeer goed. ( liever "iets" betalen voor een werkende WiFi dan gratis voor iets dat niet werkt). Voor kinderen een mooie speeltuin, tafeltennistafel en sportveld. Een restaurant met kleinekaart, een biertje en ijs. Broodjes service 6 dagen in de week. Ideale plek om een dagje Dresden, Leipzig, Chemnitz en Freiberg. Ook de omgeving is een wandeling waard. Is niet echt toeristisch, zeker zijn de mogelijkheden niet uitgenut.

Gereisd met partner in juli 2015

• 8Wubbolts17-08-2013

zeer mooie rustige camping

Een zeer mooie camping waar je heerlijk kunt genieten van de rust. Het naast gelegen zwembad is zeer mooi. De camping ligt in het bos en heeft zeer netjes sanitair, welke je alleen maar met een sleutel kunt betreden. Een min puntje was dat de vaste kampeerders, het idee gaven dat zij het voor het zeggen hadden op de camping.

• 9Staat v/h sanitair

Gereisd met vrienden in juli 2013