Gasthof Waldgasthof Teichhaus

GasthofWeer vandaag6°3°
Gasthof Waldgasthof Teichhaus

We hebben een aantal aanbieders voor Waldgasthof Teichhaus voor je op een rij gezet:

4 reviews over Gasthof Waldgasthof Teichhaus in het Nederlands

We komen graag weer terug

Willem van Twillert
10-3-2018

Rust en ruimte. Uitstekende kamers en prima keuken. Ligt aan een rustige weg. Langs de oude dijk wandelen. Mooi terras. Vriendelijke toegewijde bediening

Mooi rustig gelegen, wandelen langs riviertje

Willem van Twillert
29-9-2017

Heerlijke diners, ruime schone kamers, goede bedden

Heerlijk verwend bij Fam. van Loo

Kjel
4-2-2012

Wij zijn hier in feb.2011 geweest en hebben hier een heerlijke tijd gehad! Lekker gegeten, gedronken en genoten van de gastvrijheid van de familie!

Dit is echt voor elk wat wils, wandelen, skieën, langlaufen of lekker uitrusten!

Dus gaan we feb.2012 weer terug!! We verheugen ons er nu al op!

een leuke en gezellig gasthof

dordtboy
9-2-2011

Een leuke Gasthof in een mooie natuurlijke omgeving met aardige uitbaters en lekker eten.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Gasthof Waldgasthof Teichhaus in Rechenberg-Bienenmühle, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Gasthof Waldgasthof Teichhaus zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.