Hotel Radisson Blu Park

Hotel Radisson Blu Park

8Fantastisch

Duitsland, Saksen (Sachsen), Radebeul

Op vakantie geweest naar Radisson Blu Park?

8Fantastisch

We hebben een aantal aanbieders voor Radisson Blu Park voor je op een rij gezet:

• Sauna

4 reviews over Hotel Radisson Blu Park

• 9love_odh07-11-2013

Goed hotel voor bezoek Dresden

Groots hotel. Bij de balie aangekomen had onze reisorganisatie een fout gemaakt en ons geannuleerd. Het hotel heeft dit keurig opgelost zonder dat wij hiervoor extra voor hoefden te betalen. De kamer was ruim, schoon en luxe maar was buiten in een appartement. De auto stond in een parkeergarage onder het hotel waar je wel extra per nacht voor moest betalen. Het ontbijt was goed en uitgebreid en het buffet was uitgebreid en smaakvol. Helaas waren de drankjes aan de dure kant. Het vervoer naar Dresden kon met de tram die 2 minuten lopen van het hotel vertrok. Een dagkaart kost met 2 personen 13.50 voor 2 zones en dan kan je ook de hele dag met de tram rijden. Wel een hotel waar we nog eens naartoe willen.

Gereisd met partner in oktober 2013

• 8fikokevr16-07-2013

Groots ontvangst.

Het hotel heeft een grote ontvangst ruimte die sjiek aandoet. De standaardkamer die we geboekt hadden is ruim, sjiek ,comfortabel. Prijs van de kamer is redelijk. Maar het ontbijt (die uitgebreid en goed is) mag apart betaald en dat drijft de prijs op. 18,00 per persoon. Alles is groots opgezet en luxe.

Gereisd met partner in juli 2013

• 8C Spanjaard04-03-2012

Ideale locatie voor bezoek Dresden

Prima kamers maar eerste dag niet schoongemaakt - receptie was vergeten het door te geven, geen excuses maar volgende dag weer goedgekomen. Het avondeten viel tegen, geen één dag waren de aardappelen gaar, weinig groenten/keuze en geen salade als je halfpensioen boekt, restaurant ongezellig en personeel in het restaurant ook nogal onvriendelijk. Ontbijt prima maar viel tegen in vergelijking met andere duitse hotels. Zwembad heel mooi en een mooi speeltuin voor de kinderen. Omgeving prachtig.

Gereisd met jonge kinderen in februari 2012

• 7T.A. Smit01-06-2009

Wat valt er te zeggen over een 4-sterren hotel

Een super hotel, tja de prijs is behoorlijk maar dan heb je ook echt wat. heerlijke ruime kamers, en die van ons had een balkon. De kamers waren schoon en iedere dag schone handdoeken. Goede service en bereid om het eea uit te zoeken. Goede verbinding met de tram naar Dresden, duurt ca 25 minuten maar je hebt geen gezeur met parkeren. (kosten van de tram voor 2 personen waren €10,--). De sauna, is goed, het zijn er 2 waarvan er helaas 1 tijdens ons bezoek niet in gebruik was. Lekker relax ruimte niets op aan te merken. Jammer is dat het zwembad alleen met badkleding toegankelijk is dus lastig als je net in de sauna bent geweest. Ontbijt was super, uitgebreid en vers. We hebben eenmaal gegeten in het hotel, dat was heerlijk, op zich niet heel erg duur, drankjes waren daar in tegen wel aan de prijs €3,- per stuk. Maar heerlijk relax hotel!

Gereisd met partner in mei 2009

Hotel Radisson Blu Park info