Vakantie in Radebeul

• Met wie en wanneer reis je?

Als we dat weten, kunnen we je overal de juiste prijsinformatie laten zien.

2 volwassenen
    Volwassenen

12+

Kinderen

2 tot 12 jaar

Baby's

Jonger dan 2

Leeftijd bij thuiskomst. Min. 1 persoon ouder dan 18.

vakanties Radebeul

Reviews over Radebeul

• 8Margitta Krenkel17-10-2014

Wunderbarer Urlaub inmitten der Weinberge

Radebeul ist unbedingt eine Reisewert!!! Es ist so wunderbar, an der Elbe entlang nach Dresden oder Meißen zu radeln. Überall Weinberge und tolle Restaurants, Museen und Sehenswürdigkeiten. Eine Woche ist viel zu kurz, wir kommen sicher wieder.

• 5Uitgaanslevenn
    • 10Cultuur
    • 10Omgeving
    • 10Sfeer in stad
    • 9Zorg voor natuur

mei 2014

• 7Maurits 12-05-2014

Radebeul betekent Karl May museum

Radebeul ligt in de buurt van de Elbe. Niet een bijzondere plaats. Wel bijzonder is het Karl May Museum in Radebeul. Hier komen jeugdherinneringen boven voor wie daarin is geinteresseerd. Stap in de wigwam. Bezoek villa Baehrenfett. Dwaal door het vroegere woonhuis van de auteur. En verbaas je over het inlevingsvermogen, dat deze man gehad moet hebben, want de gebieden waar hij over schreef was hij nooit geweest.

• 9Omgeving
    • 6Sfeer in stad

Gereisd met vrienden in augustus 2013

• 5Roosje07-05-2014

Ik zou er nog niet begraven willen liggen

Eenmalige ervaring, voor mij niet meer

• 3Uitgaanslevenn
    • 6Omgeving
    • 4Sfeer in stad
    • 6Zorg voor natuur

Gereisd met vrienden in januari 2014

• 7fikokevr16-07-2013

Mooi.

Wel mooi, maar wij voelden er ons niet thuis. Sjiek.

• 8Omgeving
    • 6Sfeer in stad

Gereisd met partner in juli 2013

• 8Herman19-10-2012

Heerlijk plaatsje

Er is prima gelegenheid om de lokale sfeer te proeven en van de prachtige omgeving te genieten. Het is geen geschikte plaats voor pubers en tieners die van het wilde uitgaansleven willen genieten. Echt een plaats voor stille genieters.

• 8Uitgaanslevenn
    • 8Cultuur
    • 8Omgeving
    • 8Sfeer in stad

Zakelijk gereisd in oktober 2012

• 7marc dd02-08-2009

Centrale ligging en goedkoper dan centrum

Ideale plek om te overnachten bij bezoek aan Dresden. Vlakbij afrit autostrade en met directe Strassenbahnverbinding (Lijn 4) naar centrum Dresden. Gezellig centrum met veel terrasjes in Radebeul West (eindstation lijn 4). Centrale ligging tov Dresden, porceleinstad Meissen en kasteel Moritzburg. Tal van kastelen in directe omgeving.

• 9Omgeving

Alleen gereisd in juli 2009

• 7Rick met CK14-05-2009

Karl May's woonplaats

Het is de schuld van mijn vader, en ik ben hem er eeuwig dankbaar voor. Ik was 9 jaar toen hij me Karl May's "Winnetou" gaf. Wat een verpletterende indruk dat maakte. Indiaan worden dat wilde ik! Zover is het niet gekomen wel bezocht ik als man van 45 jaar eindelijk het woonhuis van May "Villa Shatterhand" in Radebeul, een dorp bij Dresden. Mocht je ooit in de buurt komen bezoek het huis en laat het dorp op je inwerken, het station ziet er nog uit alsof het 1913 is. Leuk!

• 7Omgeving

Gereisd met partner in mei 2009