Plauen -Jössnitz

Vakantie in Plauen -Jössnitz

• Met wie en wanneer reis je?

Als we dat weten, kunnen we je overal de juiste prijsinformatie laten zien.

2 volwassenen
    Volwassenen

12+

Kinderen

2 tot 12 jaar

Baby's

Jonger dan 2

Leeftijd bij thuiskomst. Min. 1 persoon ouder dan 18.

vakanties Plauen -Jössnitz

Reviews over Plauen -Jössnitz

• 7Femke04-01-2012

Fantastische plek

Ik ben samen met 3 vrienden op vakantie geweest naar Plauen. Met een tentje, gewoon simpel op de camping. Het weer was goed, niet te warm, niet te koud. We konden helaas niet zwemmen. De omgeving was wel heel mooi. We hebben met z'n 4en veel 'gegeocacht' zoals dat heet. We hebben wel hele mooie plekjes in de omgeving gezien! En de vakantie was erg geslaagd.

• 8Uitgaanslevenn
    • 7Cultuur
    • 8Omgeving
    • 8Sfeer in stad

Gereisd met vrienden in juli 2011

• 9Thomas Naumberg12-12-2011

Plauen ist schon eine Reise wert

Plauen ist eine schöne, recht grüne Stadt mit vielen schönen alten Gebäuden. So schön hatte ich mir die Stadt gar nicht vorgestellt. Kulturell wird viel geboten: schöne Museen, ein Theater, welches nur 5 min. vom Hotel entfernt war. Eigentlich waren wir viel zu kurz dort, um alles anzuschauen.

• 6Uitgaanslevenn
    • 10Cultuur
    • 10Omgeving
    • 10Sfeer in stad

Gereisd met partner in januari 2011

• 10s gav19-06-2009

geweldige locatie en omgeving

Plauen -Jössnitz Vogtland, tegen Bayern aan is een geweldige plek en omgeving te bezoeken. Ik zal iedereen aanraden een keer daar naar toe te gaan. Een mooie omgeving die ook met de fiets lekker getourd kan worden.

Het eten is uitstekend, mensen zijn vriendelijk en altijd bereid je te helpen.

• 8Uitgaanslevenn
    • 9Cultuur
    • 10Omgeving
    • 10Sfeer in stad

mei 2009

• 5marcus22-03-2008

niet de moeite , niet veel te zien. de omgeving is wel aardig , maar greitz , niet zo ver van plauen ,is mooier.

• 5Uitgaanslevenn
    • 4Cultuur