Vakantiehuis Hollandhaus

6 reviews over Vakantiehuis Hollandhaus in het Nederlands

fantastische appartementen,prima ligging.

Fam. Kortekaas
6-10-2013

We werden heel gastvrij ontvangen en zijn zeer positief over de zeer goede zorg, besteed aan de inrichting. Werkelijk alles is aanwezig.

Wij zijn zeer positief over de indeling en de zeer goede uitstraling van de appartementen. Wij komen zeker nog eens terug.

topper

Luuc uit Groningen
6-11-2011

super lokatie, wij zijn een weekje herfstvakantie in het hollandhaus geweest, het was top, mooi uitzicht vanuit de kamer, netjes ingericht met alles erop en aan, verder worden we niet te positief, want dan is het te vaak volgeboekt en dat zou jammer zijn!!, want wij komen zeker terug.

mooie ligging, prachtig uitzicht

J.van Gool
20-9-2010

We hebben een fijne vakantie gehad in Oberwiesenthal, genoten van de prachtige omgeving en verschillende uitstapjes gemaakt.

Het was fijn om in een compleet ingericht appartement te verblijven dat van alle gemakken was voorzien. Dat heeft zeker bijgedragen aan ons aangenaam verblijf.

Hartelijke groeten, een familie uit Huizen

We wilden eerst geen review op zoover zetten omdat we dit mooie appartement op deze unieke locatie het liefst geheim houden, maar dat vinden niet zo netjes van ons voor de gastvrije en aardige eigenaren van dit geweldige appartement. Het appartement is compleet ingericht en van alle gemakken voorzien. Zelfs voor de kinderen is er allerhande speelgoed, naar het speelgoed van thuis werd niet meer omgekeken. De piste voor de deur en de kinderskischool (mooi gefaciliteerd) om de hoek. Prijzen van boodschappen en uit eten zijn schappelijk in Oberwieserthal. Wij hebben alweer geboekt voor volgend jaar !

Super locatie

Morten
29-3-2010

Super locatie. Heerlijk om te snowborden, tussen de middag thuis snel een hapje eten. 's-avonds voor het raam zag je hoe de pistes weer werden geprepareerd. Prachtig uitzicht en alles zo dichtbij. Fantastisch appartement, gloednieuw met alles erop en eraan.

Super vakantie, volgend jaar weer

Clemens Otto
29-3-2010

Schitterend appartement, ruim direct aan de piste en alle faciliteiten op loopafstand. Vriendelijke en behulpsamen mensen. Je kunt vanuit het appartement de kinderen zien skieën fantastisch. We hebben alweer voor volgend jaar geboekt.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Hollandhaus in Oberwiesenthal (Ertsgebergte), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Hollandhaus zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Hollandhaus scoort een 9.29 uit 10 op basis van 6 reviews.