Hotel Schloss Purschenstein

Luxe hotelWeer vandaag-1°-2°
Hotel Schloss Purschenstein
9,4

We hebben een aantal aanbieders voor Schloss Purschenstein voor je op een rij gezet:

Laatste review

Een onvoorstelbaar mooi kasteel met een prachtige antieke inrichting. Ook de kamers zijn geweldig; heerlijke bedden, mooi uitzicht over de omgeving, antieke meubels die keurig zijn verzorgd, schone badkamer en blinkend schone woon en zitkamer. Een stijlvol restaurant in de Remise met zeer betaalbare prijzen. Een prima uitgangspositie voor een bezoek aan Dresden, Koningstein, Frauenstein, Chemnitz, de bossen net over de grens van Tsjechie, verschillende kleinere musea in de omgeving. Vanuit Den Bosch 750 km. Is prima in een keer te doen. Evt met een overnachting onderweg in Kassel. Kun je meteen Schloss Wilhelmhohe bezoeken, met prachtige schilderijen; Rembrand, Rubens, enz.

Kenmerken
Huisdieren toegestaan
Restaurant
Parkeren mogelijk

24 reviews over Hotel Schloss Purschenstein in het Nederlands

Dit is een "must"voor iedereen en betaalbaar!!

Paul en Mia,
21-9-2018

Geweldig verblijf!

Dennis,
5-9-2018

Heerlijk rustig gelegen, mooie entourage en kamers en fantastisch diner en ontbijt!

Super-de-luxe sprookjes kasteel

Ruud & Diama,
1-8-2018

Wat een bijzonder mooi kasteel. We sliepen in een prachtige kamer in de remise waar ook het heerlijke en uitgebreide ontbijt werd geserveerd en waar je s avonds heerlijk kon eten. De kamers

waren schoon en wij vonden onze kamer erg lux. Wij hebben hier een prima tijd gehad en hebben rondom liggende plaatsen, zoals Dresden en Karlsbad, bezocht. Hebben ook de eigenaars van het kasteel ontmoet en vonden hen ook heel erg aardig en belangstellend naar de gasten toe.

Wat wij jammer vonden was dat de wandelroutes in Neuhausen slecht waren aangegeven.

De Jong Intra

Prima verblijf maar ......

Jan
15-5-2016

We hadden een arrangement geboekt van 4 nachten met naar keuze een dagexcursie naar Praag of Dresden. Onze keuze was op Dresden gevallen omdat we al verschillende keren in Praag waren. Maar dat (Dresden) ging dus niet door vanwege te weinig belangstelling, dat was een grote teleurstelling voor ons. Bij de boeking werd niets vermeld over minimum deelname, als we dit hadden geweten waren we niet gegaan of op een ander moment als we wel zeker wisten dat Dresden door zou gaan. Verder was het hotel prima, goede kamer en eten en bediening excellent. Wel jammer dat het zo stil was en dat het niet uitnodigde om in de middag of avond iets in de bar te nuttigen. Daar was namelijk geen bediening....

Prachtige omgeving en geweldige service!

Janneke
12-7-2013

Een weekend in dit prachtige kasteel geweest met mijn gezin. We hebben genoten van de rust en omgeving. De massages en de sauna hebben mij en mijn man erg goed gedaan. De kinderen hebben buiten heerlijk gespeeld in de prachtige tuin.

Geweldig hotel

Joop Gokke
24-6-2013

Wij zijn er in het Hemelvaartweekend geweest en het was prachtig, mooie ligging, prachtig hotel met mooie, ruime, luxe kamers. Heerlijk eten en een perfecte bediening en service. Mooie omgeving.

Unieke ervaring!

Karel van Riel
4-6-2013

Dit kasteel is erg prachtig en straalt veel sfeer uit. De kamer die we hadden was erg ruim opgezet en heel comfortabel. Het is echt een aanrader om dit prachtige kasteel te gaan bekijken.

Prachtig kasteel in zeer mooie omgeving

Roland Pot
31-5-2013

Naast de mooie ligging in de heuvels van het Erzgebirge beschikt het kasteel over een geweldig restaurant. De bediening is fenomenaal en buitengewoon correct.

De kamers zijn mooi ingericht en beschikken over nette, moderne badkamers.

Ook de faciliteiten zijn goed. Zo is er een sauna, zwembad en stoombad en kan je massages boeken.

wat een mooi locatie!!

niels van den Akker
18-4-2013

Schlosshotel Purschestein is echt een heel mooi gerestaureerd kasteel, in een fantastische omgeving.

Fantastische dagen.

albert
11-3-2012

4 fantastische dagen gehad. Hotel is prima, je hebt niet het idee hier in een hotel te zitten. Ligging is geweldig en nodigt uit tot prachtige wandelingen in de natuur. Prachtig dat er op zondagochtend ong. 10 cm sneeuw was gevallen, heerlijk wandelen in de bossen. De kamers zijn keurig en van alle gemakken voorzien. het ontbijt is prima. Het 4 gangen diner op de dag van aankomst viel wat ons betreft gewoon tegen. Voor kleine kinderen is er niet veel te beleven. Wij hebben het hier voorteffelkijk gehad.

De Jong Intra

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Schloss Purschenstein in Neuhausen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Schloss Purschenstein zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.