Hotel Schloss Purschenstein

Hotel Schloss Purschenstein
8,1

We hebben een aantal aanbieders voor Schloss Purschenstein voor je op een rij gezet:

21 reviews over Hotel Schloss Purschenstein in het Nederlands

• Fantastisch / fenomenaal: 8+
  • Goed: 7 - 8
  • Matig / voldoende: 5 - 7

Prima verblijf maar ......

Jan
15-5-2016

We hadden een arrangement geboekt van 4 nachten met naar keuze een dagexcursie naar Praag of Dresden. Onze keuze was op Dresden gevallen omdat we al verschillende keren in Praag waren. Maar dat (Dresden) ging dus niet door vanwege te weinig belangstelling, dat was een grote teleurstelling voor ons. Bij de boeking werd niets vermeld over minimum deelname, als we dit hadden geweten waren we niet gegaan of op een ander moment als we wel zeker wisten dat Dresden door zou gaan. Verder was het hotel prima, goede kamer en eten en bediening excellent. Wel jammer dat het zo stil was en dat het niet uitnodigde om in de middag of avond iets in de bar te nuttigen. Daar was namelijk geen bediening....

Prachtige omgeving en geweldige service!

Janneke
12-7-2013

Een weekend in dit prachtige kasteel geweest met mijn gezin. We hebben genoten van de rust en omgeving. De massages en de sauna hebben mij en mijn man erg goed gedaan. De kinderen hebben buiten heerlijk gespeeld in de prachtige tuin.

Geweldig hotel

Joop Gokke
24-6-2013

Wij zijn er in het Hemelvaartweekend geweest en het was prachtig, mooie ligging, prachtig hotel met mooie, ruime, luxe kamers. Heerlijk eten en een perfecte bediening en service. Mooie omgeving.

Unieke ervaring!

Karel van Riel
4-6-2013

Dit kasteel is erg prachtig en straalt veel sfeer uit. De kamer die we hadden was erg ruim opgezet en heel comfortabel. Het is echt een aanrader om dit prachtige kasteel te gaan bekijken.

Prachtig kasteel in zeer mooie omgeving

Roland Pot
31-5-2013

Naast de mooie ligging in de heuvels van het Erzgebirge beschikt het kasteel over een geweldig restaurant. De bediening is fenomenaal en buitengewoon correct.

De kamers zijn mooi ingericht en beschikken over nette, moderne badkamers.

Ook de faciliteiten zijn goed. Zo is er een sauna, zwembad en stoombad en kan je massages boeken.

wat een mooi locatie!!

niels van den Akker
18-4-2013

Schlosshotel Purschestein is echt een heel mooi gerestaureerd kasteel, in een fantastische omgeving.

Fantastische dagen.

albert
11-3-2012

4 fantastische dagen gehad. Hotel is prima, je hebt niet het idee hier in een hotel te zitten. Ligging is geweldig en nodigt uit tot prachtige wandelingen in de natuur. Prachtig dat er op zondagochtend ong. 10 cm sneeuw was gevallen, heerlijk wandelen in de bossen. De kamers zijn keurig en van alle gemakken voorzien. het ontbijt is prima. Het 4 gangen diner op de dag van aankomst viel wat ons betreft gewoon tegen. Voor kleine kinderen is er niet veel te beleven. Wij hebben het hier voorteffelkijk gehad.

sprookjeskasteel

wim becker
2-2-2012

prachtig gerenoveerd. elke kamer is maatwerk,voorzien van modern sanitair,en soms eeuwenoud antiek. uitzicht fenomenaal, ook 'snachts.

bedden uitstekend, de rust en de stilte voelen weldadig aan

Personeel hoffelijk en gastvrij. Omgeving mooi berggebied.

Voor de romantici onder ons: dit moet je een keer ervaren hebben.

Ik ben erg onder de indruk

Superhotel in fraai kasteel

Ruud
14-10-2011

Hotel Schloss Purschenstein is een geweldige lokatie, zeker als je van romantiek houdt. Wij hadden een appartement besproken en dat bleek een maisonette te zijn: zitkamer beneden en via een houten wenteltrap naar de bovengelegen slaapkamer met douche/toilet. Prachtige houten vloer en alles zoveel mogelijk in authentieke stijl ingericht/uitgevoerd.

Eten in het restaurant was een belevenis en kwalitatief hoogstaand. Kortom: hier gaan we 100% zeker nog een keer naartoe (en dan opteren we voor de bruidssuite die in een aparte toren is gelegen).

Mooi kasteel

Mark
13-9-2011

Begin september een 3-tal nachten in dit hotel overnacht. Erg mooi kasteel met prima kamers. Althans wij hadden een erg ruime kamer. We zaten bovenin het kasteel dus konden alles mooi overzien. Totale kamer was in 3 gedeelten verdeeld. Een zitgedeelte, een slaapgedeelte en een toilet-/douchegedeelte. We werden erg vriendelijk geholpen en ze gaven allerlei adviezen met wat we konden doen in de omgeving. Natuurlijk naar Dresden geweest, wat een prachtige stad is. Hotel regelde een bus die ons samen met een gids daar naar toe bracht en ook weer terugbracht. Het ontbijt en diner werden geserveerd in een restaurant wat losgekoppeld is van het kasteel. Dus 's ochtends eerst ff een wandeling naar beneden en dan kon het feestmaal beginnen. Want het ontbijt was heerlijk uitgebreid. Ook qua diner was het smullen. Al met al een prima verblijf hier gehad.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Schloss Purschenstein in Neuhausen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Schloss Purschenstein zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Schloss Purschenstein scoort een 8.12 uit 10 op basis van 22 reviews.