Reviews over Neuhausen

Dit is een "must"voor iedereen en betaalbaar!!

Paul en Mia,
    21-9-2018

Een onvoorstelbaar mooi kasteel met een prachtige antieke inrichting. Ook de kamers zijn geweldig; heerlijke bedden, mooi uitzicht over de omgeving, antieke meubels die keurig zijn verzorgd, schone badkamer en blinkend schone woon en zitkamer. Een stijlvol restaurant in de Remise met zeer betaalbare prijzen. Een prima uitgangspositie voor een bezoek aan Dresden, Koningstein, Frauenstein, Chemnitz, de bossen net over de grens van Tsjechie, verschillende kleinere musea in de omgeving. Vanuit Den Bosch 750 km. Is prima in een keer te doen. Evt met een overnachting onderweg in Kassel. Kun je meteen Schloss Wilhelmhohe bezoeken, met prachtige schilderijen; Rembrand, Rubens, enz.

Geweldig verblijf!

Dennis,
    5-9-2018

Heerlijk rustig gelegen, mooie entourage en kamers en fantastisch diner en ontbijt!

Super-de-luxe sprookjes kasteel

Ruud & Diama,
    1-8-2018

Wat een bijzonder mooi kasteel. We sliepen in een prachtige kamer in de remise waar ook het heerlijke en uitgebreide ontbijt werd geserveerd en waar je s avonds heerlijk kon eten. De kamers

waren schoon en wij vonden onze kamer erg lux. Wij hebben hier een prima tijd gehad en hebben rondom liggende plaatsen, zoals Dresden en Karlsbad, bezocht. Hebben ook de eigenaars van het kasteel ontmoet en vonden hen ook heel erg aardig en belangstellend naar de gasten toe.

Wat wij jammer vonden was dat de wandelroutes in Neuhausen slecht waren aangegeven.

Prima verblijf maar ......

Jan,
    15-5-2016

We hadden een arrangement geboekt van 4 nachten met naar keuze een dagexcursie naar Praag of Dresden. Onze keuze was op Dresden gevallen omdat we al verschillende keren in Praag waren. Maar dat (Dresden) ging dus niet door vanwege te weinig belangstelling, dat was een grote teleurstelling voor ons. Bij de boeking werd niets vermeld over minimum deelname, als we dit hadden geweten waren we niet gegaan of op een ander moment als we wel zeker wisten dat Dresden door zou gaan. Verder was het hotel prima, goede kamer en eten en bediening excellent. Wel jammer dat het zo stil was en dat het niet uitnodigde om in de middag of avond iets in de bar te nuttigen. Daar was namelijk geen bediening....

Prachtige omgeving en geweldige service!

Janneke,
    12-7-2013

Een weekend in dit prachtige kasteel geweest met mijn gezin. We hebben genoten van de rust en omgeving. De massages en de sauna hebben mij en mijn man erg goed gedaan. De kinderen hebben buiten heerlijk gespeeld in de prachtige tuin.

Neuhausen scoort een 8,4 uit 10, op basis van 5 reviews