Géén boekingskosten
DuitslandSaksen (Sachsen)LichtenauCampings LichtenauCamping Minicamping MiO Made in Ottendorf

Camping Minicamping MiO Made in Ottendorf

DuitslandSaksen (Sachsen)Lichtenau

We hebben de beste aanbieders voor Camping Minicamping MiO Made in Ottendorf voor je op een rij gezet:

8.3FantastischScore uit 29 reviews

8.3FantastischScore uit 29 reviews
  • 9.5Staat v/h sanitair
  • 8.4Eetgelegenheden

• Rolstoel toegankelijk
Meer camping info

30 Reviews over Minicamping MiO Made in Ottendorf

• 7Anna Brouwer08-08-2019

Goede uitvalsbasis voor bezoek aan steden.

Camping Mio is een goede plek om te gebruiken als uitvalsbasis voor een bezoek aan de steden Dresden, Leipzig, Chemnitz en Zwickau. Wij hadden een grote plek en enige schaduw. Bij veel warmte is er weinig schaduw. Het sanitair is keurig in orde, alleen de afwasplekken vond ik wat minder. De eigenaresse spreekt prima Nederlands en weet heel veel te vertellen. Ze heeft veel informatie verzameld over de omgeving. De omgeving zelf is vrij saai en in het dorpje is niet veel te beleven. Wij vonden de camping wel veel lawaai hebben in de nacht. Je hoort de weg voortdurend en ook de boerderij vlakbij de camping maakt in de nacht het nodige kabaal.

• 5Eetgelegenheden
  • 6Groenendaal16-07-2019

nooit meer

sanitair is uitstekend maar als kampeerplek een tamelijk saai terreintje met weinig schaduwplekken en bovendien vlak naast een mega boerderij waar ochtends om 04:00 met veel kabaal van alles wordt aan en afgevoerd. de eigenaar , een wat onverschillige man, die het hoogste woord heeft over service aan kampeerders maar dat niet waarmaakt. veel grote woorden over zijn kookkunst, maar is de volgende dag al vergeten dat je avonds bij hem zou komen eten, vervolgens dat in een eerste reactie op onze teleurstelling zelf heel gewoon te vinden en niet in staat blijkt daar oprecht zij excuus voor aan te bieden.

• 4Eetgelegenheden
  • 9Linda10-08-2016

Prachtige plek met geweldig sanitair!

Wat een mooie camping met vriendelijke ontvansr en geweldig sanitair!

• 8Eetgelegenheden
  • 9Sylvie Vd Ende07-08-2016

Vriendelijk en gemoedelijke camping

Ligt heel centraal tussen mooie steden.

• 9Eetgelegenheden
  • 10Mark17-07-2016

In de maand juni was het erg rustig op de camping. Het is een kleine camping maar wel een rustige camping waardoor je lekker tot rust kan komen. Je kan leuk naar steden toe zoals Dresden en Chemnitz. De eigenaren waren heel erg vriendelijk en leuk. Een van de eigenaren kookt met mijn lekkere gerechten. Ze spreken Nederlands maar ook Duits. Voor ons is het weer de moeite waard om weer hier terug te keren.

• 10Gert Seibold08-06-2016

schöner, kleiner, offener Platz ohne Schranke.

Der Platz eignet sich auch für Wohnmobile. Jeder Platz mit eigenem Stromanschluß, zum Teil auch mit Wasser. Die Gastgeber tun alles, damit man sich wohlfühlt. Wir werden auf unseren Reisen in den Osten hier gerne wieder Station machen. Landluft gehört dazu und hat uns nicht gestört.

• 10Mark en Floor16-08-2015

Klein én fijn

Kleinschalig, rustig en mooi gelegen tussen de fruitbomen met voldoende ruimte om een geschikte kampeerplek te vinden. Gastheer en gastvrouw geven een welkom gevoel en schotelen desgewenst prima maaltijden voor. Zeer goede sanitaire voorzieningen. Vanuit de camping zijn er talloze mogelijkheden om de omgeving te verkennen (zwemmen, wandelen, bezoek aan Dresden of omliggende dorpen).

• 7F.Belien03-06-2015

Mooie uitvalsbasis voor Dresden en Leipzig.

Toen wij aankwamen kwam het geheel erg onverzorgd over ivm het hoge gras. De faciliteiten zijn echter prima. Wel jammer dat de WIFI, waar we 7,50 voor 5 dagen voor betaalden de meeste tijd geen signaal gaf. Voor ons was 5 dagen voldoende, omdat fietsen hiervandaan niet prettig,cq gevaarlijk is.

• 8Eetgelegenheden
  • 10Nadine25-05-2015

Kulinarischer Hochgenuß in idyllischer Umgebung

Ein wunderschöner ruhiger Platz in idyllischer Lage.

Die Stellplätze sind sehr groß und da es weder eine bauliche noch irgend eine andere Begrenzung gibt, individuell nutzbar.

Das eigentliche Herzstück des Platzes ist eine modern ausgebaute Scheune, die nicht nur die sauberen Sanitäreinrichtungen, sondern auch eine Indoorspielecke, eine kleine Bibliothek und eine sog. Esswerkstatt beherbergt. Hier kann man wirklich außergewöhnlich leckeres Essen genießen, und wenn man so wie wir ein bisschen Glück hat, gibts ein Jazzkonzert und eine Ku(h)nst-Ausstellung noch dazu. Kleiner Minuspunkt - sämtliche Abwaschbecken sind ohne Überdachung. Bei schlechtem Wetter ist das sicher suboptimal. Babybad und Wickeltisch fehlen leider.

Ideal ist die Lage des Platzes. Sonnenlandpark und Kriebsteintalsperre mit zahlreichen Freizeit- und Wandermöglichkeiten befinden sich in unmittelbarer Nähe. Alle übrigen Ziele sind Dank der kurzen Entfernung zur A4 schnell erreichbar. Wir kommen wieder. Ganz sicher!

• 4Fam. Smeenk29-09-2014

Teleurstellend zeker de prijs

Ook wij weten dat smaken verschillen, maar deze camping vonden wij, na een lange reis, een behoorlijke tegenvaller. Wij kregen zelf het gevoel dat het "Eetatelier" voor veel belangrijker was. De camping zelf ligt aan een doodlopende weg, maar is voor iedereen vrij toegankelijk. Er is geen hek/slagboom o.i.d.! Wij stonden er alleen en hebben ons niet erg prettig gevoeld v.w.b. veiligheid en dit zeker s' nachts. Niet alles was kommer en kwel, het sanitair is prima en i.v.m. ziekte van mijn vrouw, hadden zij nog een kleine (gratis) maaltijd voor ons. Wij hadden deze camping uitgezocht via de MCC kaart van uitgeverij, die deze camping aanbied voor 16 euro. Dit hadden wij bij aankomst gemeld op het invulfomulier. Bij het afrekenen moesten wij echter 22 euro betalen. Deze zogenaamde fraaiste camping van 2010 (Anwb) met zijn idyllisch ligging (vlak naast een melkveebedrijf met bijbehorende luchten), was voor ons een behoorlijke tegenvaller en een duur klein weekje kamperen.

Camping Minicamping MiO Made in Ottendorf info

Camping-informatie