We hebben een aantal aanbieders voor Lichtenau voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Lichtenau voor je op een rij gezet:

Reviews over Lichtenau

Prachtige plek met geweldig sanitair!

Linda,
    10-8-2016

Wat een mooie camping met vriendelijke ontvansr en geweldig sanitair!

Gereisd met partner in januari 2016

Vriendelijk en gemoedelijke camping

Sylvie Vd Ende,
    7-8-2016

Ligt heel centraal tussen mooie steden.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

Mark,
    17-7-2016

In de maand juni was het erg rustig op de camping. Het is een kleine camping maar wel een rustige camping waardoor je lekker tot rust kan komen. Je kan leuk naar steden toe zoals Dresden en Chemnitz. De eigenaren waren heel erg vriendelijk en leuk. Een van de eigenaren kookt met mijn lekkere gerechten. Ze spreken Nederlands maar ook Duits. Voor ons is het weer de moeite waard om weer hier terug te keren.

Gereisd met vrienden in juni 2016

Klein én fijn

Mark en Floor,
    16-8-2015

Kleinschalig, rustig en mooi gelegen tussen de fruitbomen met voldoende ruimte om een geschikte kampeerplek te vinden. Gastheer en gastvrouw geven een welkom gevoel en schotelen desgewenst prima maaltijden voor. Zeer goede sanitaire voorzieningen. Vanuit de camping zijn er talloze mogelijkheden om de omgeving te verkennen (zwemmen, wandelen, bezoek aan Dresden of omliggende dorpen).

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2015

Mooie uitvalsbasis voor Dresden en Leipzig.

F.Belien,
    3-6-2015

Toen wij aankwamen kwam het geheel erg onverzorgd over ivm het hoge gras. De faciliteiten zijn echter prima. Wel jammer dat de WIFI, waar we 7,50 voor 5 dagen voor betaalden de meeste tijd geen signaal gaf. Voor ons was 5 dagen voldoende, omdat fietsen hiervandaan niet prettig,cq gevaarlijk is.

Gereisd met partner in mei 2015
Lichtenau scoort een 7,5 uit 10, op basis van 6 reviews