Luxe hotel, Designhotel, Boutique hotelWeer vandaag26°9°
8,3

We hebben een aantal aanbieders voor The Westin Leipzig voor je op een rij gezet:

11 reviews over Hotel The Westin Leipzig in het Nederlands

groot-netjes-onpersoonlijk

m.neelis
19-9-2013

Mooie kamers, groot en hoog hotel even buiten het centrum, geen mooie ligging en vrij onpersoonlijk. Bedden waren heerlijk.

Gereisd met partner in Mon Aug 05 2013 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Zeer Luxe verwenHotel

jolanda
29-4-2012

Had dit hotel via een internetaanbieding gevonden,en samen met amerikaanse vriendin geboekt voor het meemaken van een heel speciaal concert.Het hotel overtrof onze stoutste verwachtingen,Zeer Luxe met zwembad en luxe spa,schitterende badkamer en geweldige slaapkamer,gebruik van alle faciliteiten super uitgebreid ontbijt buffet,en s'avonds na het concert in het hotel cafe, bezoek van Div.beroemde dames "terri hatcher,karen mulder"die voor een uitreiking van een vrouwenaward door donnatella versace ook aanwezig waren in het hotel.Wij waren aangenaam verrast door alle fancy smancy en klantvriendelijke extra's!

Gereisd met vrienden in november 2005

goede keus voor een city tour

leon janssen
3-4-2010

allesd ok, ook zwembad. kwalteit diner is goed. personeel reception en bar zeer vriendelijk.

Gereisd met vrienden in Sat Feb 13 2010 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

had beter verwacht van een 4* hotel

mariska
3-5-2009

We waren erg teleurgesteld dat het zwembad buiten gebruik was en dat je in tegenstelling tot wat wij op het internet hadden gezien belachelijk hoge prijzen moest betalen voor het internet. Ook waren de kussens erg slecht. Niet wat ik van een 4* hotel zou verwachten. Gelukkig hadden we van een goede aanbieding gebruik gemaakt anders wat het het geld niet waard geweest.

Gereisd met vrienden in Mon Dec 01 2008 00:00:00 GMT+0000 (UTC)
2007

Hotel goed ligging goed bijgeboekte driegangen diner walgelijk . Na een avond maar verder in de stad gegeten. Op de klacht werd niet gereageerd

Gereisd met partner in oktober 2007

Temperatuur is hoog binnen, waardoor de lucht ook ergdroog

Brager
29-9-2007

Temperatuur is hoog binnen, waardoor de lucht ook ergdroog aan deed. Snel hoofdpijn vande lucht.

Gereisd zakelijk in Sat Sep 01 2007 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Echt een prima hotel, geboekt via Kras

Eric van Doorn
26-9-2007

Echt een prima hotel, geboekt via Kras. We hadden half pension en ik heb eerlijk gezegd heel lekker gegeten (3 gangen diner). De enige minpuntjes waren het zachte kussen en het feit dat het raam open zetten wat herrie gaf van buiten, maar wel nodig was voor de frisse lucht (maar dat vind ik al snel). Een aanrader!

Gereisd met partner in september 2007

Het hotel ligt op een uitstekende lokatie. Het zwembad stamt nog uit de DDR tijd en is ronduit deprimerend. Daarnaast is het zeer af te raden een driegangenmenu bij te boeken. Bah! Wat een smerigheid. Geen hap gegeten en geen enkele reactie bij het bedienend personeel! Na beklag aan de receptie wordt je ook nog een afgesnauwd. De kamers zijn luxe, heerlijk bed, maar erg klein. Eigenlijk geen 5 sterren waard.

Andere aanrader: Radisson SAS Keulen. Dat is echt top met supergoed eten. wel 6 sterren waard.

Gereisd anders in Fri Sep 21 2007 13:13:53 GMT+0000 (UTC)

Prima hotel, zeker prijs-kwaliteit verhouding is goed. Personeel professioneel en vriendelijk. Klantvriendelijk. Halfpension geen aanrader, want in tegenstelling tot het voortreffelijke ontbijt valt het diner wat tegen.

Gereisd met partner in juli 2007

Uitstekend hotel, prachtig ingericht en perfecte ligging

Irma Leijden van Amstel
4-9-2007

Uitstekend hotel, prachtig ingericht en perfecte ligging. Prijs/kwaliteit verhouding meer dan goed (via touroperator). Westin telt 27 etages; fantastisch uitzicht over Leipzig als je op de 21e of hoger logeert. Personeel zeer vriendelijk. Ontbijtbuffet is een ware tractatie. Oude stad, shopping en bezienswaardigheden op steenworp afstand. Enige minpuntje: hoofdkussens zijn te zacht/slap. Tip: auto op openbare buitenparking Gerberstrasse (t/o het hotel)is 5,- euro p/dg. Garage van het Westin is 16,- p/dg.

Gereisd met partner in september 2007

• VerzorgingHalfpension, Logies-ontbijt
  • Eten en drinkenDiner, Gastronomisch eten, Lunch, Welkomstdrankje
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • De staf spreektDuits, Engels

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad, Buitenzwembad, Verwarmd, Zwembad

• Animatie programmaMiniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk

• Soort gerechtenGlutenvrij, Internationaal, Gerechten voor gasten met allergieën, Duits, Diabetische gerechten, Europees-Aziatisch, Aziatisch, Japans, Lactosevrij, Lunchpakketten, Regionaal, Sushi, Vegan, Vegetarisch
  • Aantal cafés1

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, Strijkijzer, TV

• WinkelsKapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Terras, Tuin, VIP area
  • Overige servicesComputerverhuur, Handdoeken(service), Autoverhuur, Geld wisselen mogelijk, Concierge, Fietsverhuur, Informatie voor trips, Kantoor service, Kluis, Krant, Portier, Post service, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Infrarood sauna

• ParkerenBetaald
  • Reservering voor parkerenNiet mogelijk
  • ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats, Valet parking

• BuitensportenFietsen
  • Sport & SpelBowling

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel The Westin Leipzig in Leipzig, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel The Westin Leipzig zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.