Hotel Mercure Art Leipzig

Designhotel, Boutique hotelWeer vandaag27°14°
Hotel Mercure Art Leipzig
5,1

Matig

We hebben een aantal aanbieders voor Mercure Art Leipzig voor je op een rij gezet:

5 reviews over Hotel Mercure Art Leipzig in het Nederlands

Ik was er dus twee nachten en de eerste nacht was het er niet echt top, maar de tweede nacht wel. Dat komt omdat de eerste kamer uitzicht had op de binnenplaats en het toilet was net een gevangenis. Geen daglicht en niets dat erop leek... niet mooi, steriel, koud... De tweede kamer was heerlijk, uitzicht op de straat door een panoramavenster met ronde bogen. Die kamer heb ik gekregen omdat ik de eerste niet leuk vond en toen kwam alles goed. Het ontbijt was super, zoals in een design-hotel.

Schoon, klein stadshotel.

., 5-1-2014

Schoon, klein stadshotel. Echt centraal gelegen. Mooie kamers met een goede inrichting. Goed ontbijtbuffet.

Zelfs geen aanbeveling voor een nacht.

., 28-12-2013

Het enige positieve was de locatie met 20 minuten loopafstand van het centrum. We kunnen het hotel niet aanbevelen. Voor ons nooit weer.

Een verblijf met kleine minpunten.

., 1-11-2013

De keuze viel op het Mercure Art Hotel met het oog op de goede verbinden met het centraal station van leipzig, evenals de dichtbijheid van het centrum. Het hotel zelf geeft een goede indruk, wat je van de omgeving en de straat niet bepaald kunt zeggen. Veel winkels gesloten, frequente renovatie en winkels onder contructie of compleet gesloten, drukken hun stempel op de omgeving. De kamer mooi ingericht, groot bed, een bureau, fauteuils zodat men niet steeds op het bed of de bureaustoel hoeft te zit. Het hotel heeft geen wasservice, door de persoonlijke inzet van het front desk team werd echter een alternatief gezocht en gevonden. De bar niet open. Enige negatieve punt, de bezettingsgraad van het hotel op de laatste dag heeft ertoe geleid dat mijn kamer niet schoongemaakt was tot 16:00. Als bepaalde procedures nog geoptimaliseerd worden, dan is het hotel niet geschikt voor toeristen, maar ze krijgen nog een tweede kans in December.

Modern, functioneel, schoon hotel op ongeveer 10 minuten lopen van de stad/centraal station. Parkeergelegenheid voor het hotel. Geen geluidsoverlast, ondanks de ligging aan de hoofdstraat. Bijna alle bezienswaardigheden en winkels liggen op loopafstand. Lekker en uitgebreid ontbijtbuffet. Aanbevelenswaardig voor een stedentrip.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Mercure Art Leipzig in Leipzig, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Mercure Art Leipzig zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Mercure Art Leipzig scoort een 5.11 uit 10 op basis van 6 reviews.