Hotel Lindner Leipzig

• Goed: 7 - 8

Mooi hotel maar duur.

Hans
28-6-2015

Lindner is een goed hotel. Het ontbijt is fantastisch. De kamer is netjes maaromdat de airco niet werkt kan het wel warm worden. Er is geen gratis wifi in het hotel. Voor een hotel met deze 4* uitstraling is het niet meer van deze tijd om hier bijna 10 euro per dag voor te betalen. Ook het parkeren is erg duur (€12,00),en dat terwijl het hotel aan de rand van de stad ligt. Je moet maar een plekje in de omgeving zien te vinden. Het personeel is erg zakelijk en correct maar niet overdreven vriendelijk.

Tip: geef niet je creditcardnummer door als je vooraf al betaald hebt. Ze maken een hoge reservering en laten deze zonder reden een week staan.

Prima!!!

hannievanruiswijk
8-8-2013

Mooi hotel. Grote kamers. Het ontbijt en avondeten zijn prima. Er is een groot buitenterras met uitzicht op de tuin. Het hotel heeft een eigen parkeergarage voor de hotelgasten. Het personeel is heel vriendelijk en behulpzaam.

Goed, maar...

Maria
22-7-2012

Ontbijt zeer uitgebreid en prima verzorgd. Diner (en wijn) niet slecht, wel duur. First class kamer was goed, maar in feite standaard. goed terras aan achterzijde, mooie tuin. Parkeren in krappe garage kost 12 euro per nacht. Het hotel ligt aan een drukke weg. Raam open = autolawaai. Hotelfietsen zijn gratis te lenen, heel handig om mee naar het mooie centrum te fietsen!

Heel mooi!

Christa
23-12-2011

Lindner is een heel mooi hotel! Erg netjes, en goede service

Goede kamers met prima bedden. Zeer uitgebreid ontbijtbuffet.

We hebben een aantal aanbieders voor Lindner Leipzig voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Lindner Leipzig in Leipzig, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Lindner Leipzig zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Lindner Leipzig scoort een 8.7 uit 10 op basis van 300 reviews.