Hotel H+ Hotel Leipzig

Hotel H+ Hotel Leipzig

We hebben een aantal aanbieders voor H+ Hotel Leipzig voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel H+ Hotel Leipzig in het Nederlands

• Fantastisch / fenomenaal: 8+

prima hotel voor bezoek leizig

hoeksr
22-12-2011

hotel grenst aan binnenstad (15 min. lopen) heeft overdekte, betaalbare parkeergarage, is makkelijk te bereiken

kamers zijn ruim, schoon en goed onderhouden

vriendelijke, snelle service

klasse, uitgebreid ontbijt

minpuntje : soms te weinig zitplaatsen in ontbijtzaal,even wachten dus

prijs/kwaliteit : goed

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel H+ Hotel Leipzig in Leipzig, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel H+ Hotel Leipzig zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel H+ Hotel Leipzig scoort een 9 uit 10 op basis van 1 reviews.