Camping Auensee

6.2Voldoende

Duitsland, Saksen (Sachsen), Leipzig

Op vakantie geweest naar Auensee?

6.2Voldoende

• 4.3Eetgelegenheden
  • 5.6Staat v/h sanitair

Meer camping info

15 reviews over Camping Auensee

• 2018
    3Van suylekom02-12-2018

Vergaande glorie 😐

Wij waren hier voor de 7e keer om de paar jaar hier een paar dagen. We zijn ons nu echt rot geschrokken zo als het er nu bij staat alles vies of kapot . Het was de mooiste en beste camping van Duitsland zelfs in de DDR tijd was het netter Heel jammer verder een goede locatie met de camper.

• 1Staat v/h sanitair
    • 1Eetgelegenheden

Gereisd met partner in november 2018

• 7Gert Vermeer12-08-2018

Prima camping

Handige plekken voor 1 nacht, heerlijke warme douches, en vlakbij (7,5 km) vanaf centrum.

• 7Staat v/h sanitair
    • 5Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

• Oude reviews

8Yvonne16-09-2017

Top plaats

Prima plek niet ver van het centrum wat prima op de fiets te doen is!! Heerlijke douches en lekkere broodjes te bestellen!! Prima camping!!

• 9Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in september 2017

• 6Eveline13-09-2017

Twijfelachtig

Geen bijzondere camping, plaatsen met vrij veel schaduw, sanitair verouderd en het restaurant is gesloten. (beetje vergane glorie) Leipzig was met de fiets over de dijk goed te bereiken. Wel vervelend dat iedereen via de ingang de camping op kan (geen controle) Tijdens ons verblijf zijn bij de mensen naast ons rugzakken uit de voortent gestolen en bij de mensen achter ons zijn 4 fietsen gestolen en er waren nog 2 gezinnen deze nacht de dupe van dieven. Dit schijnt vaker op deze camping te gebeuren hoorden wij. In het hek aan de achterkant zit een groot gat dus ook langs deze weg kan men makkelijk de camping op en weer af.

• 6Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in augustus 2017

• 8Iet10-05-2016

Goede locatie om vanuit hier Leipzig te bezoeken

Vriendelijk ontvangst. Grote camping, Ruime plekken, voor kinderen speeltuin en tennisgelegenheid. Sanitair netjes ( pas opgeknapt ) Broodjes af te halen tussen 8-10 uur. Er is zelfs gelegenheid om in zelfde gebouw te ontbijten. ( Restaurant voor diner is nog niet in bedrijf ) Enige nadeel was het slechte wegdek vanaf Ingang camping tot aan het kampeerveld. Supermarkten en eettentjes 5 a 10 minuten verder op. Met de fiets ben je in 20 minuten in het centrum langs dijk en parken. Met de auto ben je ook 20 minuten of langer onderweg vanwege veel stoplichten en eenrichtingsverkeer. Prachtige stad. Zeker een aanrader. Wij hebben genoten.

Gereisd met oudere kinderen in mei 2016

• 8A.Nagengast23-06-2015

Prima camping voor bezoek Leipzig

Behulpzame receptie, grote plaatsen, zeer schoon sanitair. Ideaal voor bezoek Leipzig via mooi fietspad langs de rivier. Prijs voor 2 personen 20,- Euro zonder electra. André Nagengast Hoogezand.

Gereisd met partner in juni 2015

• 7sdeweerd01-07-2013

Stadscamping Leipzig

Grote Camping in Leipzig Noord. Goede uitvalsbasis voor bezoek aan Leipzig en omgeving. Ruime plaatsen met zon en schaduw. Camping kent geen Mittagsruhe. Wel is de receptie van 13 tot 14 uur gesloten. Met de douches is het oppassen. Regelmatig wordt het water ineens zo heet, dat je er beslist niet onder kunt blijven staan.

• 6Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in mei 2013

• 5R.Frieling14-03-2012

Nooit Meer

We zijn nu een paar dagen op deze camping grote plaatsen (dachten we) tot dat er ineens iemand bij ons op de plaats komt staan. ( Zonder overleg) Mocht van de receptie zei ze Nagevraagd bij de receptie ,die wisten te melden dat waar wij staan de plaats verhard is ( maar dat zijn er vele die gewoon leeg staan,) Vreemde manier van doen, Dit hebben wij nog nooit op welke camping dan ook meegemaakt ! verder is de camping wat verouderd en zijn de wc en douche echt wel aan vervanging toe. prijs kwaliteit laat te wensen over ! restaurant is in de winter gesloten

• 3Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in maart 2012

• 8Alex12-08-2011

ideaal voor stadsbezoek

Aanmelden tijdens openingsuren (nagaan op internet) en dan krijgt men een plaats toegewezen. Ruime plaatsen - Sanitair is perfect onderhouden - de gebouwtjes zien er een beetje ouderwets uit. Goede ligging voor stadsbezoek per fiets. Moderne winkelstad - camping restaurant is matig.

• 9Staat v/h sanitair
    • 6Eetgelegenheden

Gereisd met partner in juni 2011

• 8peter de bouvre12-06-2011

Heel tevreden

Ik ben in Leipzig geboren en we logeren 2 keer per jaar in een van de blokhutten 'Exclusiev' en zijn enorm tevreden. Ook het restaurant is zeer aan te bevelen!! Trouwens die luchthaven is even oud of de camping en we hebben er geen hinder van. Fam. De Bouvre-Hauterman Oostakker/Gent

• 9Eetgelegenheden

Gereisd met partner in april 2011