Camping Auensee

13 reviews over Camping Auensee in het Nederlands

Vergaande glorie 😐

Van suylekom,
2-12-2018

Wij waren hier voor de 7e keer om de paar jaar hier een paar dagen.

We zijn ons nu echt rot geschrokken zo als het er nu bij staat alles vies of kapot .

Het was de mooiste en beste camping van Duitsland zelfs in de DDR tijd was het netter

Heel jammer verder een goede locatie met de camper.

Gereisd met partner in november 2018

Prima camping

Gert Vermeer,
12-8-2018

Handige plekken voor 1 nacht, heerlijke warme douches, en vlakbij (7,5 km) vanaf centrum.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

Top plaats

Yvonne,
16-9-2017

Prima plek niet ver van het centrum wat prima op de fiets te doen is!! Heerlijke douches en lekkere broodjes te bestellen!! Prima camping!!

Gereisd met partner in september 2017

Twijfelachtig

Eveline,
13-9-2017

Geen bijzondere camping, plaatsen met vrij veel schaduw, sanitair verouderd en het restaurant is gesloten. (beetje vergane glorie) Leipzig was met de fiets over de dijk goed te bereiken. Wel vervelend dat iedereen via de ingang de camping op kan (geen controle) Tijdens ons verblijf zijn bij de mensen naast ons rugzakken uit de voortent gestolen en bij de mensen achter ons zijn 4 fietsen gestolen en er waren nog 2 gezinnen deze nacht de dupe van dieven. Dit schijnt vaker op deze camping te gebeuren hoorden wij. In het hek aan de achterkant zit een groot gat dus ook langs deze weg kan men makkelijk de camping op en weer af.

Gereisd met partner in augustus 2017

Vriendelijk ontvangst. Grote camping, Ruime plekken, voor kinderen speeltuin en tennisgelegenheid. Sanitair netjes ( pas opgeknapt ) Broodjes af te halen tussen 8-10 uur. Er is zelfs gelegenheid om in zelfde gebouw te ontbijten. ( Restaurant voor diner is nog niet in bedrijf ) Enige nadeel was het slechte wegdek vanaf Ingang camping tot aan het kampeerveld. Supermarkten en eettentjes 5 a 10 minuten verder op. Met de fiets ben je in 20 minuten in het centrum langs dijk en parken. Met de auto ben je ook 20 minuten of langer onderweg vanwege veel stoplichten en eenrichtingsverkeer. Prachtige stad. Zeker een aanrader. Wij hebben genoten.

Gereisd met oudere kinderen in mei 2016

Prima camping voor bezoek Leipzig

A.Nagengast
23-6-2015

Behulpzame receptie, grote plaatsen, zeer schoon sanitair. Ideaal voor bezoek Leipzig via mooi fietspad langs de rivier. Prijs voor 2 personen 20,- Euro zonder electra.

André Nagengast Hoogezand.

Gereisd met partner in juni 2015

Stadscamping Leipzig

sdeweerd
1-7-2013

Grote Camping in Leipzig Noord. Goede uitvalsbasis voor bezoek aan Leipzig en omgeving. Ruime plaatsen met zon en schaduw. Camping kent geen Mittagsruhe. Wel is de receptie van 13 tot 14 uur gesloten. Met de douches is het oppassen. Regelmatig wordt het water ineens zo heet, dat je er beslist niet onder kunt blijven staan.

Gereisd met partner in mei 2013

Nooit Meer

R.Frieling
14-3-2012

We zijn nu een paar dagen op deze camping grote plaatsen (dachten we)

tot dat er ineens iemand bij ons op de plaats komt staan. ( Zonder overleg)

Mocht van de receptie zei ze

Nagevraagd bij de receptie ,die wisten te melden dat waar wij staan de plaats verhard is ( maar dat zijn er vele die gewoon leeg staan,) Vreemde manier van doen, Dit hebben wij nog nooit op welke camping dan ook meegemaakt ! verder is de camping wat verouderd en zijn de wc en douche echt wel aan vervanging toe. prijs kwaliteit laat te wensen over !

restaurant is in de winter gesloten

Gereisd met partner in maart 2012

ideaal voor stadsbezoek

Alex
12-8-2011

Aanmelden tijdens openingsuren (nagaan op internet) en dan krijgt men een plaats toegewezen. Ruime plaatsen - Sanitair is perfect onderhouden - de gebouwtjes zien er een beetje ouderwets uit. Goede ligging voor stadsbezoek per fiets.

Moderne winkelstad - camping restaurant is matig.

Gereisd met partner in juni 2011

Doorreis camping

Bea
10-7-2011

Deze camping ligt aan de rand van Leipzig. Vanaf de camping prima met het openbaar vervoer naar het centrum voor 2 personen kost dat € 7,60 retour.

Er loop een fietspad dat ook tot het centrum gaat.

Grote plekken.

Alles inclusief in de prijs dus ook het douchen.

Prima restaurant op de camping voor zeer betaalbare prijzen absoluut een keertje doen.

Broodjes service en tevens mogelijkheid voor een ontbijt.

Het merendeel verblijft maar 1 of 2 nachten omdat men op doorreis is.

Leipzig heeft een erg mooie binnenstad waar nog veel bewaard is gebleven qua cultuur er rijdt een hop on hop off bus voor € 14,= per dag langs alle beziewnswaardigeheden.

Het Voilkerslachtdenkmahl mag natuurlijk niet vergeten worden, entree € 6,= en een ongelofelijk uitzicht over de stad.

Aan de overkant zit een biergarten waar je een heerlijke bratwurst und ein bier kunt kopen tegen zeer acceptabele prijzen

Gereisd met partner in juni 2011

• MobilehomesAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Auensee in Leipzig, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Auensee zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.