Hotel Center Dübener Heide

Wellness hotel, Kleine hotelsWeer vandaag1°-3°
Hotel Center Dübener Heide

We hebben een aantal aanbieders voor Center Dübener Heide voor je op een rij gezet:

6 reviews over Hotel Center Dübener Heide in het Nederlands

goed hotel

yvonne8
18-7-2011

goed hotel,vriendelijk personeel.niet ver van Leipzig en andere bezienswaardigheden.Dorpje zelf is geen winkel of restaurant enkel eten en drinken in hotel.Maar Eilenburg is vrij grote plaats niet veraf met eet en drinkgelegenheid.Enige wat ik kan aanraden neem handdoeken mee van thuis indien je niet wilt betalen voor schone ,want per kamer krijg je 2 grote en 2 kleine voor meer betaal je.vandaar uit kan je veel uitstappen maken o.a na Volerschlachtdenkmal,Nikolaiskirche met graf van Bach .Wij vonden het een prima hotel.

Dit hotel behoort tot de groep van Center Hotels en ligt in het (piep)kleine dorpje Krippehna.

(in het dorp dus verder ook niets te beleven)

Het hotel is kleinschalig en heeft plm. 20 kamers. Onze kamer was zeer ruim en het bed had men gedecoreerd met rozenblaadjes. Al het personeel wat hier liep was zeer vriendelijk.

Wij hebben hier een 4-gangen diner gegeten, was zeer smakelijk (boven verwachting).

Ook het ontbijt (in ons geval op kamer/bed geserveerd) was prima.

In de kelder van het hotel is nog een kleine sauna en zijn nog faciliteiten voor welness behandelingen.

Naar Leipzig is het 20 km (een klein half uurtje rijden) dus het hotel is zeer geschikt om met een bezoek aan deze stad te combineren. Ook ligt het aan de rand van het natuurgebied Dübener Heide en is er meer dan genoeg gelegenheid om te wandelen of fietsen.

Kortom, dit hotel kun je voor een scherpe prijs boeken en is daarmee een goede deal !

+ Ruime schone kamer.

+ Unieke allin formule.

+ uiterst vriendelijke en correcte bediening.

- In omgeving niets tot weinig. Bezoek aan Leipzig en Dresden enige hoogtepunten.

- Handdoekwissel alleen tegen, weliswaar kleine, vergoeding.

- In de avonduren niets te doen.

Goed hotel voor z'n prijs !!!

B.v.d.Lagemaat
23-12-2010

Wij waren er 3e week december, wat moeilijk te bereiken, maar een goed (niet lux) hotel, voor z'n prijs, vriendelijke gastvrije mensen die zeker hun best doen gelet op de mogelijkgheden die er zijn, [lees ik beoordelingen die het over stof op het nachtkastje hebben etc.] blijf thuis, en ga stoffen!!!!, hoe was spanje 35 jaar geleden??,ik heb voor dat soort beoordelingen geen goed woord over, het heeft beperkingen v.w.b. uitgaan eten het is geen dorp met meerdere eetgelegenheden, maar wij houden van ontdekken en zoeken naar gelegenheden en die zijn er voldoende als je maar wat onderneemt, wij hopen in de zomer zeker terug te gaan met de fiets erbij schitterende omgeving om te fietsen zoals de Dübner Heide Bad Düben, Wittenberg, Leipzig

Een paar gezellige dagen er op uit

Bea
25-3-2010

We hebben met vrienden hier 4 nachten doorgebracht.

Het hotels is netjes, schoon en de medewerkers zijn vriendelijk en behulpzaam.

In onze kamers was de badkamer ruim, maar douchecabine krap met de kraan op een verkeerde plaats.

Er is in het hotel geen ruimte waar je even gezellig kunt gaan zitten een boek lezen of een kaartje leggen, want dit kan niet in het restaurant. En iets drinken is zeer beperkt mogelijk.

Het avondeten was in orde, maar op een 100 meter afstand is een soort dorpscafé waar je heerlijk eten kunt; Zum Stall. Zeer zeker een aanrader.

Wens je nieuwe handdoeken, dat betaal je dagelijks Euro 1,00 per handdoek.

De stad Leipzig is een hele mooie stad, zeer de moeite waard om te bezoeken. Hou Hauptbahnhof aan om te parkeren en kies dan P Oost. Zet je de auto elders dan is de kans aanwezig dat ie wordt weggesleept (advies van hotel).

We hebben gezellige dagen gehad en al met al heerlijk genoten.

mooi en rustig gelegen

leoswolfs
23-10-2009

goed hotel, rustig gelegen en zeer vriendelijk personeel

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Center Dübener Heide in Krippehna , maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Center Dübener Heide zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.