Camping Nikolsdorfer Berg

9 reviews over Camping Nikolsdorfer Berg in het Nederlands

Goede camping

Jan
31-10-2017

Als men teveel lawaai maakt (radio) wordt er door de beheerder ingegrepen.

Verder mooie rustige camping met net sanitair.

Let op: Normaal is een gastenkaart gratis. Hier kost hij €7.00 per persoon.

Veel heeft deze kaart niet te bieden voor volwassenen. Ook niet veel kortingen.

Wij hebben er in 1 week ergens per persoon €1.00 korting gekregen op deze kaart.

Heerlijke rustige camping.

Ria
11-9-2017

Camping met niveau's. Niet erg groot. In verhouding tot de camping veel douches en wc's dus niet wachten. Wel erg schoon ondanks de drukte de eerste week dat wij er waren. Niet overal gras maar grint. Niet alle plaatsen zijn groot al hadden wij toevallig wel een grote plek. Heerlijk rustig. Geen doorgaande weg langs de camping. Voor hele kleine kinderen is er niet veel. Auto's rijden ook over de camping en doordat in het midden de weg naar boven loopt is het wat onoverzichtelijk voor hele kleine kinderen. Achter de camping ligt een geweldig wandelgebied met een doolhof voor (grotere) kinderen. Niet erg druk want iedereen gaat naar de bezienswaardigheden (Schramsteine, Vestung Köningstein etc). Het is jammer dat het echt een eind van Nederland af ligt anders hadden wij hier zeker meer heengegaan. Deze camping staat bij ons op de tweede plek van alle campings waar wij ooit op gestaan hebben. Wifi is slecht.

Mooie rustige camping

Margreet Arendsen
27-6-2017

Mooie rustige camping, met mooie oude bomen en ruime plekken. Vriendelijke ontvangst. Goed kunnen wandelen vanuit de camping met onze twee honden. Zo het bos in. Schoon en netjes.

Eenvoudige rustige camping

Roel Jongman
4-9-2016

Mooie rustige camping. Zeer goed sanitair. Plaatsen ruim genoeg. Dicht bij alle bezienswaardigheden en fiets en wandelroutes. Voor kinderen niets te doen. Geschikte beheerders. Voor winkels wat verder uit de buurt. Winkels op 4 km. Lidl en Netto in Bad Schandau. Wel grote bakkerij op fietsafstand 2 km.

Mooie rustige camping

Amie
4-8-2016

Rustige camping. Prachtig gebied. Achter de camping is een rotsformatie. Op rijafstand de rotsformaties kenmerkend voor de Saksische Schweiz. Zeer vriendelijk ontvangen.

Heerlijke kleine rustige camping met prima schoon sanitair. Wandelen kan in het bos achter de camping,met mooie rotsen en uitzichtpunten. Vesting Konigstein is ook aan te lopen als je daarvan houdt en natuurpark Saksische Schweiz met rotsformaties (Bastei) op 10 à 20 km. Voor de kinderen is er niets te doen,geen speeltuin of iets dergelijks. Ik vond de camping zeer geschikt omdat het niet in de drukte ligt maar wel nabij alle bezienswaardigheden, en omdat het heerlijk rustig is in de buurt en op de camping. Zeer behulpzame eigenaar.

Leuke gezellige camping

Herman
20-8-2015

Een rustige camping met ruime plekken in een prachtig gebied. . Prima uitvalsbasis voor wandelingen die direct vanuit de camping gestart kunnen worden. Het ontvangst was hartelijk. Een echte aanrader

Prettige camping in prachtig gebied

Maarten
11-8-2013

Camping Nikolsdorfer Berg ligt in een echt wandelgebied. Een prettige camping, waar het lekker rustig is. Geen animatie en niet echt veel vertier voor kinderen.

Het dichtbij gelegen Königstein is een leuk stadje (met daarboven de beroemde vesting). Ook zijn in de buurt andere gezellige plaatsen. Fietsen langs de Elbe is een aanrader.

Opvallend in 2013 is enorme waterschade door het hoogwater in juni: in alle plaatsen aan de Elbe is enorme schade zichtbaar. Dat maakt de schoonheid van de natuur en het prettige karakter van de camping er niet minder om. Zeker aan te bevelen!

Heerlijk rustig gelegen camping

Jan
15-7-2013

Deze camping is uitermate geschikt om tot rust te komen in een natuurlijke omgeving!! Vanuit deze camping is het goed te doen om alle bezienswaardigheden in de omgeving te bezoeken.

Je kunt vanuit de camping fantastische wandeltochten maken naar Konigstein en de Festung.Het saniitair is superschoon!!

Echt een aanrader!!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Nikolsdorfer Berg in Königstein, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Nikolsdorfer Berg zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.