Hotel Lindenhof

6.8Voldoende

Duitsland, Saksen (Sachsen), Königstein

Op vakantie geweest naar Lindenhof?

6.8Voldoende

24 reviews over Hotel Lindenhof

• 10Marijke09-12-2016

Fantastisch, evenals andere jaren!

Hotel Lindenhof ligt gunstig om de Saksische Schweiz te bezoeken evenals het Ertsgebergte. De stijl van het hotel past in de omgeving, eten is goed, kamers groot genoeg en de eigenaar alsmede het personeel zijn gastvrij, vriendelijk en behulpzaam. 👍

Alleen gereisd in december 2016

• 10Marijke10-12-2015

Fantastisch, niet hypermodern, passend in Saksen.

In december een goede uitvalsbasis om kerstmarkten te bezoeken. Dichtbij het treinstation en binnen driekwartier sta je in het centrum van Dresden. De Festung van Königstein is zeer de moeite waard om naartoe te gaan gedurende december. Het hotel Lindenhof aan de Gohrischer Straße 2 te Königstein is gezellig ingericht, niet modern, de kamers zijn altijd schoon evenals de douches. Bedden zijn goed en er is veel kastruimte om je spullen op te bergen. Eigenaar en personeel zijn zeer vriendelijk en klantgericht. Ontbijt is uitgebreid en de warme maaltijden zijn uitstekend. Ook in de zomer is een verblijf in Lindenhof gunstig voor wandelaars, fietsers, om kastelen te bekijken en niet te vergeten om een boottocht over de Elbe te maken.

Alleen gereisd in december 2015

• 6Jeff 24-12-2014

een beetje dubbel gevoel

We zouden hier 3 nachten blijven, maar na twee nachten hield mijn vrouw het voor gezien en gingen we voortijdig weg. We kregen geen geld terug omdat ze de kamer op deze termijn niet meer konden verhuren. Ik vond het geen slecht hotel, maar mijn vrouw voelde er zich niet op haar gemak. Waarom werd me niet echt duidelijk. Het was zeker geen luxe hotel maar de bedden en het eten waren redelijk, de kamer was ruim en en het uitzicht op de Elbe en Burg Königstein was fantastisch.

Gereisd met partner in juli 2014

• 8Henk en Marry24-08-2013

Goed hotel met mooi uitzicht

Prima hotel voor korte vakantie.
    Leiding is attent en vriendelijk. Personeel prettig en goed in de bediening. Een adres om aan te raden.

Gereisd met partner in augustus 2013

• 4van Mersbergen23-08-2013

Nooit Meer

Wat een hotel!!! Zeer achtergebleven. Erg slechte bedden, de veren staken in je rug. De spinnenwebben waren in alle hoeken te vinden, in de douche werd je onpasselijk als je naar het ventilatiesysteem keek. Ontbijt en avondmaaltijden zeer slecht, niet vers, geen goede smaak. Je moet om half 7 komen eten ( savond) als je een kwartier later komt wordt je al gebeld dat het avondeten klaar staat. Na half 11 gingen alle deuren dicht, bar werd gesloten, lampen gingen uit. Er werd dan medegedeeld dat je met de sleutel de voordeur nog in kon, maar de zij deuren werden afgesloten. De omgeving was mooi, maar het hotel heeft voor ons veel verpest

Gereisd met partner in januari 2013

• 3Bep 15-10-2012

klantonvriendelijk hotel!

Het hotel ligt vrij rustig. Maar het personeel is zeer klantonvriendelijk. Wij arriveerden met een gezelschap met de bus en de chauffeur had alles prima geregeld, dat we meteen de kamers kregen bij aankomst. Maar toen we aankwamen ging een groepje van ongeveer 12 Duitsers voor met de kamers . Dus moest bij ons in de groep moest er een oudere man in de kelder in een kamer slapen, en ik met m'n moeder van 90 kregen een kamer met de douche en wc aan de overkant van een gangetje. Gelukkig konden we ruilen met een medepassagier. De chauffeur had helemaal geen kamer en moest in een ander pension. Het ontbijt was goed, maar het avondeten zeer simpel. En als je even naar de wc was, was je toetje( een plakje cake) ook weg. Te laat! Hoteleigenaar had zelf de muziekavond die we op de 2e dag zouden hebben maar verzet naar de 1e dag. Zonder overleg met de reisorganisatie. Kortom: ik zou het niet aanraden om naar dit hotel te gaan, vooral wegens de klantonvriendelijk!

Gereisd met vrienden in oktober 2012

• 0Gerrit en Henny07-01-2011

dit nooit meer

dit nooit meer, kerst 2011,met een bus van ...... reizen.eigenaar zeer klant onvriendelijk,Kerst avond het eten,zo slecht nog nooit zo mee gemaakt. Div. Kerst reizen gemaakt met andere Kerst bus reizen ,maar dit spant de kroon.Mensen Kerst avond naar de Kerk,waren een half uur later,aan het Diner,geen soep meer,het was maar voor twee man,die soep,waar praat je over, wat je een Diner noemt.De bedden voor ouderen,veel te laag.de rond reis met een heel Goede chauffeur,maar wel een lekker afscheidsdiner.

Gereisd met vrienden in januari 2011

• 7lenny beeloo30-12-2009

leuk hotelletje

3 dagen sauerland geboekt maar helaas kreeg mijn echtgenoot de 1e nacht in het hotel een hartinfarkt. Hij voor 10 dagen het ziekenhuis in,ik vanuit het hotel dagelijks op bezoek bij hem.

Het personeel + de eigenaars van het hotel hebben mij zeer hartelijk en behulpzaam opgevangen,waarvoor mijn dank!!!!

Gereisd met partner in december 2009

• 7cora21-12-2009

een eenvoudig maar knus hotel

Weekend weg geweest met touroperator,we waren in dit hotel om te overnachten,vanuit hier naar verschillende plaatsjes geweest. Was ontzettend leuk,kamers prima,schoon,service prima,alleen 1 minpuntje:het eten was niet echt lekker.

Gereisd met vrienden in december 2009

• 7fien van eijndhoven17-12-2009

echt een aanrader

wij zijn net terug van 3 dagen sauerland hebben gelogeerd in hotel lindehof het ontbijt was heel goed verse broodjes ,goed beleg verse jus enz het diner was eenvoudig maar wel goed. de kamers waren ruim en de bediening was ook goed . een hele fijne chauffeur wij zijn met touroperator 3 dagen sauerland gedaan was echt hele mooie reis.

Gereisd met partner in december 2009

Hotel Lindenhof info