Hotel Quality Dresden West

Hotel Quality Dresden West
6,8

We hebben een aantal aanbieders voor Quality Dresden West voor je op een rij gezet:

8 reviews over Hotel Quality Dresden West in het Nederlands

Met vrienden

Prima hotel

A.J. Vrielink
16-5-2018

Hotel is prima, ziet er goed uit, mooie kamers, vriendelijke mensen, goed eten en schoon.

Eenvoudig Hotel

hadrie
28-9-2017

Met fietsreis half pension. Ontbijt uitstekend. Diner buffet wisselend.

Saladebuffet goed. Personeel leek een beetje bits, maar dit viel toch wel mee.

Kamers goed schoon en onderhouden. Bedden konden beter.

Ligt op industrieterrein, maar na dag fietsen ook niet zo'n behoefte om nog te gaan stappen.

Verschrikkelijk hotel

Michen
15-8-2016

We verbleven 1 nacht in dit hotel na onze terugreis uit Krakau. Het is een gedateerd hotel. Kamers aan vernieuwing toe. Matrassen en kussens niet te doen. Buffet is erg matig en smaakloos. Waar wij het meest aan stoorden was de onbeschofte houding van het personeel. Je werd afgeblaft en niet serieus genomen. We werden zelfs uitgemaakt voor "scheid Hollanders". Bij de receptie wordt je uitgelachen als je dit meldt. Verschrikkelijk hotel. Nooit meer!

Prima doorreishotel ook voor 3 nachten

ivdresden
15-8-2015

Doel was een tussenstop van 3 nachten met gezin. Je weet wat je krijgt als je boekt. Dus lees maar wat de faciliteiten zijn. Ik heb al veel in zakenhotels verbleven en dit is een typisch zakenhotel 4 sterren waard. Zeer uitgebreid ontbijtbuffet, In het hotel was er buffet diner. Daar doe ik liever niet aan mee. Het blijft langdurig opgewarmde kost, niet geprobeerd maar het kan niet goed zijn. En de prijs was toch vrij duur voor zoiets. Op een industriepark gelegen. Kwartiertje lopen tot dorp Kesseldorf waar je 3 resto hebt. Een Grieks dat vrij goed is, en een Schnell-resto gerund door Turken, die ook goed is en maar de helft kost. Geen minibar/koelkastje op de kamer was. Maar ze moeten toch ergens hun geld verdienen denk ik dan. Met zo lage kamerprijzen hopen ze natuurlijk dat de bar en het restaurant ook wat opbrengen.

Met de auto kan je WEL vlot naar Dresden. Maar ik moet zeggen dat ik Dresden niet zo spannend vind. Ik ben daarna naar Praag gereisd en dat is heel wat anders,

1 x en niet meer

JJ
10-4-2014

afgelegen hotel op industrieterrein. Moeilijk bereikbaar en zeker niet met openbaar vervoer. Dresden !!! 10 km verwijderd van de stad en met een auto bijna niet te doen. Openbaar vervoer is beter en betaalbaar..

Kamers zijn gedateerd en luxe moet je niet verwachten. Bed, buro, burostoel en zitje ( 1 stoeltje ). Badkamer voorzien van bad met douche en hoge instap. Zeker niet geschikt voor gasten op leeftijd.

Personeel is erg vriendelijk en behulpzaam.

Dit hotel is goed voor een nachtje als je op dooreis bent maar voor langere tijd verblijven niet geschikt.

Slechte plek

Ria martens
8-8-2013

Ontbijt was super.

Avondeten ronduit matig alleen maar pasta en rijst

Hotel was netjes ,wel erg gedateerd

Personeel heel erg onvriendelijk

met kanttekeningen

Adrie
        3-6-2012

een erg goed ontbijt, rijk en afwisselend. redelijke avondmaaltijden, vers en ruim genoeg, maar buffet eten is nu eenmaal geen haute cuisine...

De kamers waren ruim, maar b.v. met erg versleten gordijnen. De kamer was heerlijk koel, prijs: het geluid van de snelweg.

Het hotel ligt buiten de stad, zonder directe openbaar vervoersverbinding met Dresden. Wij waren er voor een fietsvakantie en dat voldeed. De ligging op een industrie/bedrijventerrein verhoogde de feestvreugde niet...

2007

riante kamer, alles netjes verzorgt

Anita Bormans
        23-7-2007

riante kamer, alles netjes verzorgt. Uitgebreid en lekker ontbijtbuffet. Grote parkeergelegenheid.Rustige ligging op 10 km van centrum. Souper een minpunt.

Vrij Uit

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Quality Dresden West in Kesselsdorf, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Quality Dresden West zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.