Kesselsdorf

Reviews over Kesselsdorf

Prima hotel

A.J. Vrielink,
    16-5-2018

Hotel is prima, ziet er goed uit, mooie kamers, vriendelijke mensen, goed eten en schoon.

Gereisd met vrienden in mei 2018

Eenvoudig Hotel

hadrie,
    28-9-2017

Met fietsreis half pension. Ontbijt uitstekend. Diner buffet wisselend.

Saladebuffet goed. Personeel leek een beetje bits, maar dit viel toch wel mee.

Kamers goed schoon en onderhouden. Bedden konden beter.

Ligt op industrieterrein, maar na dag fietsen ook niet zo'n behoefte om nog te gaan stappen.

Gereisd met vrienden in augustus 2017

Prima doorreishotel ook voor 3 nachten

ivdresden,
    15-8-2015

Doel was een tussenstop van 3 nachten met gezin. Je weet wat je krijgt als je boekt. Dus lees maar wat de faciliteiten zijn. Ik heb al veel in zakenhotels verbleven en dit is een typisch zakenhotel 4 sterren waard. Zeer uitgebreid ontbijtbuffet, In het hotel was er buffet diner. Daar doe ik liever niet aan mee. Het blijft langdurig opgewarmde kost, niet geprobeerd maar het kan niet goed zijn. En de prijs was toch vrij duur voor zoiets. Op een industriepark gelegen. Kwartiertje lopen tot dorp Kesseldorf waar je 3 resto hebt. Een Grieks dat vrij goed is, en een Schnell-resto gerund door Turken, die ook goed is en maar de helft kost. Geen minibar/koelkastje op de kamer was. Maar ze moeten toch ergens hun geld verdienen denk ik dan. Met zo lage kamerprijzen hopen ze natuurlijk dat de bar en het restaurant ook wat opbrengen.

Met de auto kan je WEL vlot naar Dresden. Maar ik moet zeggen dat ik Dresden niet zo spannend vind. Ik ben daarna naar Praag gereisd en dat is heel wat anders,

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2015

met kanttekeningen

Adrie,
    3-6-2012

een erg goed ontbijt, rijk en afwisselend. redelijke avondmaaltijden, vers en ruim genoeg, maar buffet eten is nu eenmaal geen haute cuisine...

De kamers waren ruim, maar b.v. met erg versleten gordijnen. De kamer was heerlijk koel, prijs: het geluid van de snelweg.

Het hotel ligt buiten de stad, zonder directe openbaar vervoersverbinding met Dresden. Wij waren er voor een fietsvakantie en dat voldeed. De ligging op een industrie/bedrijventerrein verhoogde de feestvreugde niet...

Gereisd met vrienden in mei 2012

riante kamer, alles netjes verzorgt

Anita Bormans,
    23-7-2007

riante kamer, alles netjes verzorgt. Uitgebreid en lekker ontbijtbuffet. Grote parkeergelegenheid.Rustige ligging op 10 km van centrum. Souper een minpunt.

Gereisd met vrienden in juli 2007
Kesselsdorf scoort een 3 uit 10, op basis van 1 reviews