Hotel Rathaus Jöhstadt

Hotel Rathaus Jöhstadt
7,6

32 tips over Hotel Rathaus Jöhstadt

Petra, 1-9-2015

Ga heerlijk en goedkoop eten bij Restaurance Pod Lipami/Unter den Linden in het Tjechische grensdorpje Vejprty. (adres: Pohranicni Straze 806, Vejprty) Het eten is hier echt heerlijk (wel erg veel) en incl drankjes,voor- en nagerecht ben je ruim onder de 40 euro klaar met zn tweeen.

Wil je een dagje rustig aan doen? Dan is het leuk om op het stoomtreinje te stappen in Cranzahl en naar Oberwiesental te reizen, hier kun je de berg op en 1/2 of 1, 1/2 uur later weer terug voor €13,70 pp

Soenzan86, 13-7-2015

- Neem geen ontbijt bij het hotel maar ga broodjes en beleg halen bij de bakker en supermarkt in de straat. Veel lekkerder en scheelt je zo'n 20 euro.

- Je bent in 10 minuten in Tjsechie. Lekker gegeten bij een restaurant daar.

Monique, 5-7-2015
Goede uitvalsbasis voorheen bezoek aan bijvoorbeeld Praag, Dresden, Karly Vary. Als je naar Tsjechië gaat gewoon naar beneden rijden en bij de eerste benzinepomp, net over de grens, een vignet halen. Toen wij er waren werd er bij het weggaan vriendelijk een tot ziens gewenst!

We hebben een aantal aanbieders voor Rathaus Jöhstadt voor je op een rij gezet:

Karin Bartels, 5-6-2015
Een rondleiding bij Besucherbergwerk Dorothea Stolln is een leuke ervaring.
Bianca, 9-5-2015
Ontbijt halen lokale supermarkt of bakker. Of 5 km verder naar de Aldi. Voor het diner, aan de overkant zit restaurant Barsch. Hele vriendelijke en behulpzame eigenaar, heerlijk eten. Echte aanrader. Voor wie van vis houdt, Forrellenhof in jöhstadt is heerlijk. Verse forel maar ook voor degene die niet van vis houden volop keuze. Ook is daar een leuk pension bij en daar is de eigenaar wel aardig. Omgeving is verder heel mooi. Dresden, stoomtrein Oberwiesental en de wandelgebieden zijn aanraders.
pefero, 7-10-2014

Ga niet fietsen er zijn stijgingen van 10% tot 25 % en deze zijn ook nog zeer lang wij hadden elektriche fietsen mee maar moesten ook elke keer lopen.

leuke kleine stadjes in de buurt en een zee aqarium en 2 rodelbanen

trixie_niemand, 15-9-2014
Perry de eigenaar kan heel goed zingen dus ambiance verzekerd. Als de bar open is
roger-en-miranda-gerekens, 26-8-2014
aqua Marienberg leuk voor als het slecht weer is. stroomversnelling, glijbanen,sauna enz. er is ook een restaurant waar je voor weinig geld iets kunt eten.
Miranda, 24-8-2014
Loop naar de grensovergang en dan ligt daar een klein restaurantje waar je naar beneden moet lopen. Is alleen tussen de middag open, kun je heerlijk eten en niet duur.
vandermaal, 5-8-2014

Dagje Praag ongeveer 150 km rijden vanuit het hotel.

Dagje Karlovy Vary net voorbij de grens van Tjechië, prachtige stad met veel winkeltjes. Heerlijk eten bij pension/restaurant Das Deutsche Haus, prijskwaliteit erg goed en flinke borden!

We hebben een aantal aanbieders voor Rathaus Jöhstadt voor je op een rij gezet:

Onze bezoekers bekeken ook: