Weer vandaag2°-3°
Hotel AKZENT Congresshotel Hoyerswerda

We hebben een aantal aanbieders voor AKZENT Congresshotel Hoyerswerda voor je op een rij gezet:

5 reviews over Hotel AKZENT Congresshotel Hoyerswerda in het Nederlands

Mooi, modern hotel. Erg ruime kamers; we hadden zelfs een keukentje met servies, pannen e.d. Goede bedden en badkamer. Deed zelfs luxe aan.

Ontbijt en diner uitstekend.

Veel mogelijkheden voor uitstapjes in de omgeving.

Wij waren er op doorreis, maar het hotel is ook bijzonder geschikt voor een korte vakantie.

Gereisd met partner in december 2018

Prima hotel!

Annie Vrielink,
15-5-2018

Overnachtingshotel op de terugreis naar Nederland; zou hier best wat langer willen verblijven. Prima hotel, mooie kamers, vriendelijke medewerkers en alles keurig schoon. Diner en ontbijt waren goed en erg smakelijk.

Gereisd met vrienden in mei 2018

Het is een mooi hotel .

A van Overveld,
23-4-2018

Het is een mooi hotel , het eten was heel goed .s 'Ochtends hadden we een uitgebreid ontbijtbuffet en s 'avonds een warme maaltijd . De kamer die wij hadden was mooi met een mooie badkamer . Het zag er allemaal netjes eruit. We waren hier met een groep van touroperator ( excursie reis van 5 dagen ) De buschauffeur Rien was een hele goede en vriendelijke buschauffeur die voor iedereen gelijk was .Je kan van hieruit mooie excursie 's maken zoals De Bastei , Dresden en het mooie Spreewald ,dat is een mooi natuurgebied .

Gereisd met vrienden in april 2018

Goed hotel.

Saskia
16-5-2016

Het hotel is een wat zakelijk hotel, niet heel erg gezellig,maar het is prima om van daaruit uitstapjes te maken.

We hadden een 3 persoonskamer, die heel ruim was en schoon, met bad en douche.

De kussens waren erg dun, maar we kregen er meteen een paar bij toen we erom vroegen.

Het ontbijtbuffet was goed, er was voldoende en werd ook steeds aangevuld.

Het avondeten was ook goed, niet super de luxe, maar voldoende.

Er is een winkelcentrum vlakbij het hotel en ook het centrum is niet zo ver.

Vanuit het hotel kun je uitstapjes maken naar bv Dresden, Berlijn is ook niet zo ver en wat heel erg mooi is, is de Saksische Schweiz.

Als ik die kant weer opga zou ik dit hotel zo weer boeken.

Gereisd met oudere kinderen in mei 2016

Goed hotel

adri
26-5-2012

Goed hotel mooie grote kamers, 's morgens een zeer goed ontbijt maar het diner 's avonds had wat meer volume mogen hebben.

Zeer vriendelijk personeel en ook de kamer en de badkamer waren smetteloos. Hoyerswerda bestaat bijna alleen uit flats en een groot winkelcentrum mede daarom is het een stad om van daaruit de wijde omgeving te verkennen. Prijs/kwaliteit is in een goede verhouding.

Zonder meer een hotel om naar terug te gaan.

Gereisd met vrienden in mei 2012

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel AKZENT Congresshotel Hoyerswerda in Hoyerswerda, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel AKZENT Congresshotel Hoyerswerda zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.